چهارشنبه 19 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: خشم تلويزيون‌های عربی منطقه از قطع مداوم پخش مسابقه‌ها از مبدا ايران و ازبکستان، ايسنا

شبکه‌های مختلف کشورهای عربی منطقه به شدت از وضعيت ارسال تصاوير مسابقه‌های فوتبال باشگاه‌های آسيا از مبدا ايران و ازبکستان خشمگين هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در حالی که شبکه دوبی اسپورت، بازی تيم‌های سپاهان و العين را که هم‌اکنون در حال برگزاری است به صورت مستقيم پخش می‌کند قطع مکرر اين مسابقه و مسابقه قبلی آن بين تيم‌های ذوب آهن و الوحده امارات باعث شد گزارش کنندگان عرب اين مسابقه‌ها از وضعيت ارسال تصاوير از ايران و ازبکستان در پوشش مسابقه‌های جام باشگاه‌های به شدت انتقاد کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين شبکه‌های تلويزيونی همچنين از کيفيت پايين تصاوير نيز انتقاد کرده و خواستار رسيدگی به اين وضعيت شدند. هم‌اکنون شبکه‌های مختلف عربی بويژه در کشورهای عربستان، قطر و امارات متحده عربی، به صورت مستقيم تمامی مسابقه‌های فوتبال باشگاه‌های آسيا را از شرق تا غرب اين قاره تحت پوشش قرار می‌دهند.

گزارشگر ديدار سپاهان و العين از شبکه تلويزيونی دوبی اسپورت گفت: شبکه‌های تلويزيونی عرب همواره با ارسال تصاوير ورزشی از ايران و ازبکستان، در چارچوب مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسيا، در دو هفته اخير مشکل داشته‌اند و برای پايان دادن به اين وضعيت کنفدراسيون فوتبال آسيا بايد اقدام اساسی کند.

اين اعتراض‌ها در حالی به بخش‌های فنی پخش مسابقه‌ها در ايران و ازبکستان برمی‌گردد که مسابقه‌های شرق آسيا و مسابقه‌های کشورهای حوزه خليج فارس با کيفيت بالا دريافت و پخش می‌شوند. همچنين اين شبکه‌های تلويزيونی به عدم ارسال صدا نيز از اين مسابقه‌ها اعتراض داشته‌اند.

يادآور می‌شود شبکه‌های تلويزيون عرب منطقه برای هر مسابقه باشگاه‌های قهرمانی آسيا بويژه در منطقه غرب آسيا و از جمله بازی‌های تيم‌های ايرانی، به طور متوسط دو ساعت برنامه تفسير و تحليل پخش می‌کنند و در اين چارچوب هزينه‌های زيادی از جمله دعوت از بازيکنان فوتبال کشورهای مختلف را به عهده می‌گيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016