چهارشنبه 19 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: بابت قراردادم از فدراسيون حقم را می‌خواهم، فدراسيون پول البسه‌ها را هم پرداخت نکرده‌ است، ايسنا

ـ قبل از فيفا به کميته انضباطی شکايت کرده‌ام

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قبل از آن که به فيفا شکايت کنم از کميته انضباطی فدراسيون خواسته‌ام تا درباره طلبم بابت قرارداد سه ساله مربی‌گری با فدراسيون فوتبال رای صادر کند.

علی دايی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ايسنا درباره طلبش از فدراسيون فوتبال توضيح داد: طلبی که به خاطر آن اقداماتی انجام داده‌ام و وکيلم در حال حاضر پيگير اوضاع است مربوط به قرارداد مربی‌گری سه ساله‌ام با فدراسيون است. اين قرارداد کاملا شفاف و موجود است. مسوولان فدراسيون پس از يک سال و هشت روز من را از کادر فنی تيم ملی اخراج کردند و طبيعتا من هم بايد حق و حقوقم را بگيرم. متاسفانه مسوولان فدراسيون تاکنون هيچ اقدامی در اين باره نکرده‌اند و من هم وکيلم را مامور گرفتن طلبم کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دايی گفت: دوست نداشتم موضوع به رسانه‌ها کشيده شود، در ابتدا از در دوستی وارد شدم اما متاسفانه مسوولان فدراسيون اقدامی نکردند و مجبور شدم پيش از آن که از فدراسيون به فيفا شکايت کنم موضوع را از طريق کميته انضباطی فدراسيون فوتبال پيگيری کنم و اگر نتيجه نداد سپس وارد مرحله بعدی و شکايت به فيفا شوم. ان‌شاءالله که کميته انضباطی فدراسيون در کمال انصاف و عدالت، رای درستی را در اين باره صادر کند.

دايی در ادامه به ايسنا گفت: مفاد قرارداد من با فدراسيون مشخص است. در اين قرارداد سه ساله تنها مبلغ سال‌های بعد مشخص نشده بود و قرار بود در پايان هر سال صحبت‌هايی انجام شود و بر اساس تعامل طرفين مبلغی در نظر گرفته شود. حتی مسوولان فدراسيون هم بارها مصاحبه کرده و گفته‌اند قراردادمان با دايی سه ساله است. اما وقتی من را اخراج کردند خود به خود پيش‌شرط‌های توافق برای سال‌های بعد را از بين بردند.

دايی همچنين در پاسخ به اين سوال که پس طلب شما از فدراسيون فوتبال مربوط به فروش لباس‌های ورزشی توليدی‌تان نبوده است به ايسنا گفت: آن موضوع هيچ ربطی به قرارداد مربی‌گری‌ام با فدراسيون ندارد. مسوولان فدراسيون برای خريد البسه ورزشی از شرکت توليدی که چند نفر سهام‌داران آن هستند و من هم يکی از آنها هستم، نامه‌نگاری‌هايی کردند، آنها خريد‌شان را انجام دادند و بايد پولش را هم پرداخت کنند. آنها گفتند در اولين فرصت اين پول را پرداخت می‌کنند، البته هنوز آن را به طور کامل پرداخت نکرده‌اند. از اين بابت هم از فدراسيون طلب داريم.

سرمربی تيم پرسپوليس در ادامه گفت‌وگو پيرامون بازی جمعه تيمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار کرد: خوشبختانه تمرين‌های خوبی را پيش از اين بازی انجام داديم. اما متاسفانه هادی نوروزی را به دليل سه اخطاره بودن و برخی بازيکنان از جمله ميثاق معمارزاده را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. مابقی بچه‌ها کاملا آماده هستند.

وی در ارزيابی‌اش از تيم ملوان نيز گفت: بازی سختی برابر آنها در انزلی خواهيم داشت. ملوان سه هفته‌ای است که خوب نتيجه نمی‌گيرد و اين حساسيت‌های بازی با آنها را بيشتر می‌کند، به خصوص آن که بايد مقابل تماشاگرانشان به ميدان برويم، هدف ما در اين بازی و تمام بازی‌های آينده ليگ پيروزی است و ما برای نزديک شدن به صدر جدول در هر بازی فقط برد می‌خواهيم.

دايی در پاسخ به اين سوال که حضور مهرداد اولادی، بازيکن سال‌های پيش پرسپوليس در تيم ملوان راچقدر در اين بازی موثر می‌دانيد، تصريح کرد: اولادی مطمئنا جز بازيکنان خوب کشورمان است. او يکی از بهترين مهاجمان فوتبال ايران بوده که پتانسيل بالايی دارد و می‌تواند از بهترين‌های ليگ هم بشود. ما با کمال احترامی که به او و ساير بازيکنان تيم ملوان می‌گذاريم، تلاش می‌کنيم تيم‌شان را شکست دهيم و کاری به گذشته‌ها نداريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016