سه شنبه 25 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرفاوي: مي‌توانستيم با اختلاف گل بيشتري پاس را شكست دهيم، ایلنا

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: پيروزي ما برابر پاس همدان كاملا فني بود و به دليل نيازمان به هر سه امتياز مسابقه، با وارد آوردن فشار زياد به تيم پاس در دقايق پاياني بازي به مقصودمان رسيديم.

به گزارش ايلنا، صمد مرفاوي در نشست خبري پس بازي تيم‌هاي فوتبال استقلال و پاس همدان گفت: در ابتدا مي‌خواهم از تلاش بازيكنانم كه در اين مدت به خاطر فشردگي مسابقه‌ها تلاش زيادي كردند و خود و خانواده‌شان زحمت زيادي كشيدند، تشكر كنم. همچنين از همكارانم در تيم استقلال هم براي سعي و كوشش‌شان در اين مدت تشكر مي‌كنم اميدوارم بتوانيم در ادامه راه موفق باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: اين بازي دو نيمه متفاوت داشت. در نيمه نخست بازيكنان ما كمي سنگين عمل كردند و نتوانستند دستورات تاكتيكي را به خوبي در زمين اجرا كنند. پاس هم با توجه به شرايطي كه در جدول داشت به دنبال كسب امتياز بود و از طرفي ما هم بايد براي حفظ موقعيت استقلال در جدول و ارتقا آن بازي را مي‌برديم.

مرفاوي ادامه داد: اما در نيمه دوم بازيكنان استقلال شاداب شدند و پس از صحبت‌هايي كه با آنها داشتيم توانستند به خوبي دستورات تاكتيكي را در زمين اجرا كرده و با اصرار فراوان به گل برسند. استفاده از كناره‌ها و سانتر از جناحين توصيه موكد ما به آنها بود لذا وقتي از اين شيوه به گل رسيديم، بدان معناست كه برد استقلال برابر پاس يك برد كاملا فني است.

مرفاوي گفت: ما موقعيت‌هاي زيادي را روي همين شيوه در نيمه دوم به دست آورديم كه مي‌توانستيم با اختلاف بيشتري حريف را شكست دهيم. پاس هم تيم باانگيزه، دونده و خوبي نشان داد، اما در دقايق پاياني نيمه دوم، تحليل رفت و به دليل آنكه ما هم روي گرفتن هر سه امتياز بازي مصر بوديم، فشار را روي دروازه‌شان زياد كرديم و به گل رسيديم.

مرفاوي با رد استفاده چرخشي از مهاجمان استقلال در بازي‌هاي مختلف خاطرنشان كرد: ما چنين روشي را در اين مسابقه‌ها نداشتيم و تنها به خاطر سيستم تيم در بازي‌هاي مختلف، از برخي مهاجمان استفاده كرديم وگرنه نفرات‌مان تقريبا بازيكنان قبلي بودند.

وي درباره عملكرد آرش برهاني و اينكه آيا با دادن فرصت بيشتر به اين بازيكن مي‌توانيد او را دوباره به روزهاي خوب گذشته‌اش بازگردانيد تصريح كرد: آرش به دليل مصدوميت در بازي‌هاي گذشته به ميدان نرفت. او را آماده كرده بوديم تا در اين مسابقه به او فرصت دهيم. در اين بازي تلاش زيادي كرد، اما در زدن ضربات آخرش موفق نبود. ما به او توجه زيادي داريم و سعي مي‌كنيم با شرايطي كه دارد او را براي بازي‌هاي بعدي آماده‌تر كنيم. همچنين بايد در تمرينات تلاش كنيم تا بازيكنان بتوانند بهتر از موقعيت‌هاي به دست آمده استفاده كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016