شنبه 29 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميزبانی جام‌جهانی ۲۰۱۲ فوتسال به ايران نرسيد، تايلند ميزبان شد، مهر

رئيس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال از انتخاب تايلند به عنوان ميزبان مسابقات فوتسال جام جهانی ۲۰۱۲ خبر داد و گفت: فدراسيون جهانی با اين بهانه که مدارک ايران برای اين رويداد کافی نيست، تايلند را به عنوان ميزبان معرفی کرد.
عباس ترابيان بعدازظهر امروز(جمعه) در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين خبر افزود: "اوگورا" رئيس ژاپنی کميته فوتسال کنفدراسيون فوتبال آسيا پس از پايان مسابقات فوتسال باشگاه ای آسيا در اصفهان مستقيما به مقر فدراسيون جهانی فوتبال رفت تا در خصوص انتخاب ميزبان مسابقات جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۱۲ با مسئولان فدراسيون جهانی فوتسال مذاکره کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه افزود: رئيس کميته فوتسال AFC طی ايميلی به من اعلام کرد که فدراسيون جهانی فوتبال کشور تايلند را به عنوان ميزبان مسابقات جام جهانی انتخاب کرده است. اوگورا در اين ايميل خاطرنشان کرده است که فيفا به دليل کامل و کافی نبودن مدارک ايران از انتخاب کشورمان به عنوان ميزبان مسابقات جام جهانی خودداری کرده است.

رئيس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال افزود: ازآنجا که کشور چين نيز از درخواست ميزبانی مسابقات جام جهانی صرف نظر کرده است فدراسيون جهانی فوتبال تايلند را جهت برگزاری اين مسابقات در سال ۲۰۱۲ انتخاب کرده است.

ترابيان تصريح کرد: اوگورا تاکيد کرده ايران شايستگی های لازم برای ميزبانی مسابقات جهانی را داشته اما به دليل کافی نبودن مدارک از ميزبانی اين رويداد مهم باز مانده است.

وی در خاتمه گفت: به گمان من مسائل ديگری در تصميم فيفا تاثير گذار بوده و کافی نبودن مدارک به نوعی بهانه است.

فدراسيون فوتبال کشورمان آذرماه سال جاری با ارسال مدارک خود به فدراسيون جهانی خواستار ميزبانی مسابقات فوتسال جام جهانی ۲۰۱۲ در ايران شده بود که با اين درخواست مخالفت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016