دوشنبه 9 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منصور ابراهيم زاده، سرمربی ذوب آهن: نشان می دهيم نتيجه اصفهان حادثه نبود، برای ريوالدو برنامه داشتيم، مهر

سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با ارائه يک بازی خوب و با برنامه نشان می دهيم برتری ۳ برصفر مقابل بنيادکار در اصفهان حادثه نبوده است.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند ازبکستان، منصور ابراهيم زاده، در نشست خبری پيش از ديدار اين تيم برابر بنيادکار ازبکستان که در سالن کنفرانس ورزشگاه جار تاشکند برگزار شد، با بيان اين مطلب افزود: خوشحالم که امروز يک جمع جوان را در اينجا می بينم. اين نشان می دهد که فوتبال در بخش‌های مختلف دنيا استفاده از نيروهای جوان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به برتری تيم فوتبال ذوب آهن در ديدار رفت برابر بنيادکار ازبکستان افزود: می دانيم که کار دشواری برابر تيم بنيادکار پيش رو داريم. ما به شهری آمده ايم که از تيم بنيادکار در آن بخوبی حمايت و پشتيبانی می شود. اين تيم طی چند سال گذشته تلاش زيادی برای کسب موفقيت داشته و در اين راه به نتايج خوبی نيز دست يافته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان خاطر نشان کرد: می دانيم تيم بنيادکار در ديدار عصر سه شنبه به دنبال پاک کردن خاطره شکست سنگين هفته گذشته در اصفهان است. ما هم آمده‌ايم که با تمام توان برابر بنيادکار بايستيم و نشان دهيم آن نتيجه‌ای که در اصفهان رقم خورد، حادثه نبوده و با حساب و برنامه رقم خورده است.

ابراهيم زاده در ادامه افزود: برای ديدار برابر بنيادکار ازبکستان بازيکن محروم و مصدوم نداريم و همه آماده رويارويی با تيم بنيادکار هستيم. مبنای کار ما در ديدار برابر اين حريف ازبکستانی مطابق با روش کاری است که در ديدارهای خارج از خانه پيش می گيريم.

وی خاطر نشان کرد: در فوتبال سيستم و روش های مختلفی برای رسيدن به موفقيت وجود دارد که تحت تاثير شرايط بازی و حريف تغيير می کند.

"پيروزی بهتر از همه چيز است اما نباختن بعد از پيروزی نتيجه خوبی است"، ابراهيم زاده با طرح اين موضوع در خصوص شانس تيم‌های همگروه تيمش در گروه B مسابقات ليگ قهرمانان آسيا گفت: می دانيم هر سه تيم از تيم‌های خوب آسيا هستند و سرمايه گذاری خوبی برای موفقيت در مسابقات آسيايی کرده‌اند.

وی ادامه داد: هر سه تيم الاتحاد عربستان، بنيادکار ازبکستان و الوحده امارات شيوه خاصی برای بازی دارند و روش کارشان متفاوت است. من تمامی تيم‌های حاضر در گروه B مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را از جمله تيم‌های ريشه دار اين قاره می دانم و اعتقاد دارم هر کدام از اين تيم‌ها که به مرحله دوم مسابقات صعود کنند می توانند به نتيجه‌ای مطلوبی دست پيدا کنند.

ابراهيم زاده در مواجهه با اين پرسش که "شناخت شما از فوتبال ازبکستان تا چه اندازه است؟"، گفت: من سابقه بازی با تيم پاختاکور را دارم. آن زمان مربی تيم ذوب آهن بودم. در آن دوره توانستيم پاختاکور را در اصفهان با يک گل شکست دهيم اما در بازی برگشت در تاشکند با ۲ گل شکست خورديم. چون در آن دوره فقط يک تيم از هر گروه به مرحله دوم ليگ قهرمانان صعود می کرد ما از صعود باز مانديم و پاختاکور به مرحله حذفی مسابقات راه يافت.

وی افزود: تا آنجا که من می دانم، شايد هم اشتباه کرده باشم، ازبکستان دو تيم خوب به نام‌های بنيادکار و پاختاکور دارد. البته به ياد دارم که چند سال پيش تيم خوبی به نام "کوروچی" بود که تغيير نام داد و بنيادکار شد.

خبرنگاری از ابراهيم زاده پرسيد"غيبت ريوالدو در ديدار رفت تا چه اندازه به پيروزی شما کمک کرد؟"، وی در پاسخ به اين پرسش نيز گفت: هميشه دوست دارم با تيمی بازی کنيم که بهترين‌ها و قوی ترين‌های خود را در اختيار داشته باشد تا قدرت خود را نشان دهيم و ثابت کنيم که ما هم قوی هستيم. در اينکه ريوالدو بازيکن خوب و بزرگی است، شکی نيست. ما تيم بنيادکار و ريوالدو را بخوبی آناليز کرده و مطابق آن برنامه ريزی کرده بوديم و بازيکنی که به جای او به ميدان رفت برای ما ناشناخته بود. با اين شرايط غيبت ريوالدو به ضرر ما تمام شد.

ابراهيم زاده با اشاره به اينکه تيم‌های ذوب آهن ايران، بنيادکار ازبکستان و الاتحاد عربستان شانس راهيابی به مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا را دارند، افزود: شرايط به گونه‌ای شده که تنها اين سه تيم شانس صعود دارند و نمی توانيم شانسی برای تيم الوحده امارات قائل شويم. الوحده به رقابت در اين گروه به چشم زندگی نگاه نکرد و فقط خواست در اين مسابقات باشد. به همين خاطر امروز شانسی برای صعود ندارد.

وی در ادامه افزود: تفکر ما اين است که اينجا موفق و پيروز شويم. نباختن در اينجا بهتر از باخت است. با اين وجود به ازبکستان نيامده‌ايم که بازی بسته و دفاعی انجام دهيم و به فکر تخريب بازی حريف باشيم.

سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خاتمه تصريح کرد: تيم الاتحاد عربستان که چهار امتياز دارد، فردا در خانه به ديدار تيم الوحده امارات می رود. اگر اين تيم در بازی مقابل الوحده پيروز شود، هفت امتيازی خواهد شد و مسلما از بين ذوب آهن و بنيادکار هر تيمی در ديدار فردا بازنده شود و امتياز کامل را نگيرد، شانس بالايی برای صعود نخواهد داشت.

تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۶:۳۰ فردا (سه شنبه) در ورزشگاه جار تاشکند به ديدار بنيادکار ازبکستان می رود. اين ديدار در چارچوب گروه B مسابقات ليگ قهرمانان آسيا برگزار می شود. ذوب آهن صدرنشين هفت امتيازی اين گروه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016