دوشنبه 9 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسکولاری، سرمربی بنيادکار: برتری ذوب آهن در ديدار رفت تصادفی نبود، فقط پيروزی می خواهيم، مهر

سرمربی برزيلی تيم فوتبال بنيادکار ازبکستان با تمجيد از بازی تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان، برتری ۳ برصفر اين تيم در ديدار رفت را نتيجه‌ای اتفاقی و تصادفی عنوان نکرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند ازبکستان، لوييز فيليپه اسکولاری، سرمربی برزيلی تيم فوتبال بنيادکار ازبکستان، در نشست خبری اين تيم پيش از ديدار با ذوب آهن اصفهان که در سالن کنفرانس ورزشگاه جار تاشکند برگزار شد، با بيان اين مطلب افزود: برای بازی با ذوب آهن خيلی سخت کار کرده و بازيکنان را از نظر روحی و روانی آماده اين بازی کرده‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی گفت: در بازی مقابل ذوب آهن شکست سنگين هفته گذشته را جبران خواهيم کرد و فقط برای برد به زمين خواهيم آمد. چرا که اگر در اين بازی نتيجه را واگذار کنيم، کارمان برای صعود به مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا دشوار خواهد شد.

اين مربی برزيلی با اشاره به ضعف دفاع تيمش در ديدار رفت مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: در آن مسابقه ذوب آهن نمايش خوبی داشت و در عين حال تيم ما بد بازی کرد. شايد اگر ۱۱ بازيکن مانند "سرور جپاروف" داشتم نتيجه‌ای غير از شکست ۳ برصفر رقم می خورد.

اسکولاری در ادامه تاکيد کرد: من پيروزی ذوب آهن در ديدار رفت را تصادفی نمی دانم، در ديدار هفته گذشته ذوب آهن خيلی خوب و با برنامه عمل کرد و گل‌های زيبايی را نيز به ثمر رساند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نمی توانم بگويم ذوب آهن شرايط بهتری دارد يا بنيادکار. در زمين مسابقه است که شرايط هر تيم مشخص می شود. در ديدار هفته گذشته تيم ذوب آهن به مراتب بهتر از تيم ما بود و با سه گل برنده شد، نتيجه‌ای که ما فکرش را هم نمی کرديم.

سرمربی تيم بنيادکار ازبکستان اهداف تيمش در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را اين چنين تشريح کرد: هدف ما صعود به مرحله دوم ليگ قهرمانان آسياست چه به عنوان تيم اول يا تيم دوم.

وی ادامه داد: در حال حاضر فقط به تيم ذوب آهن فکر می کنم و بازی با اين تيم برای من مهم است و صعود به مراحل بالاتر و ديدارهای آتی در اولويت بعدی ماست.

اسکولاری نقطه قوت تيم ذوب آهن را توانايی تاکتيکی و سرعت بازيکنان اين تيم عنوان و ابراز اميدواری کرد در ديدار عصر فردا بازيکنانش نقاط قوت تيم ذوب آهن را کنترل کنند.

وی در ادامه افزود: نقاط ضعف و قوت تيم ذوب آهن را شناسايی کرده‌، روی نقاط ضعف و قوت خود نيز کار کرده‌ايم. ما فردا روی استفاده از نقاط قوت خود و ضعف های تيم ذوب آهن به ميدان خواهيم رفت.

اين مربی نامدار برزيلی همچنين خاطر نشان کرد: در ديدار هفته گذشته تيم ذوب آهن با استفاده از بازی زمينی و بهره گيری از اشتباهات مدافعان ما به گل رسيد. در بازی فردا سعی می کنيم چنين فرصتی را به مهاجمان اين تيم ندهيم.

اسکولاری در خاتمه تصريح کرد: با اينکه در ديدار رفت با سه گل شکست خورديم اما بازی فردا برای ما جنبه انتقامی ندارد. ما در اين بازی فقط به دنبال پيروزی هستيم چرا که اگر امتياز از دست بدهيم، کارمان برای صعود دشوار می شود. ما در بازی رفت ضعف‌های زيادی داشتيم که بايد در مسابقه فردا آنها را پوشش دهيم.

تيم فوتبال بنيادکار ازبکستان از ساعت ۱۶:۳۰ فردا در چارچوب ديداری از هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا در ورزشگاه جار تاشکند به ديدار ذوب آهن ايران خواهد رفت. اين ديدار از گروه B مسابقات برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016