دوشنبه 9 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لوکا بوناچيچ، سرمربی مس کرمان در آستانه ديدار با السد: برخی بازيکنان در مس ضد باشگاه هستند، بازيکنان خاطی اجازه بازی ندارند، مهر

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی صنعت مس کرمان با اشاره به سرپيچی برخی بازيکنان از تمرينات تيمی گفت: برخی بازيکنان مس ضد باشگاه هستند و اجازه بازی به اين بازيکنان را نمی دهم.
به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، لوکا بوناچيچ ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعيت کنونی تيم مس يک روز قبل از بازی خانگی مقابل السد قطر در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان اظهار داشت: بازيکنان مس کرمان برای ديدار با تيم قطری آماده هستند هر چند همچنان تيم با مشکلاتی از جمله کمبود بازيکن و خودداری برخی بازيکنان از تمرين کردن مواجه است.

وی درخصوص بازيکنان خاطی اين تيم گفت: هفته گذشته رجب زاده در تمرينات به من توهين کرد، شايد اين مسئله برای شما عادی باشد اما برای من به عنوان يک مربی حرفه ای قابل توجيه نيست و بايد با اين بازيکنان برخورد شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی گفت: مس تنها يک رجب زاده ندارد از ابتدای فصل چندين بازيکن اين چنين برخوردهايی داشته اند و اين مشکل چند ماهی است که در مس به وجود آمده است، وقتی بازيکن به مربی تيم توهين می کند و پنج روز سر تمرينات تيم حاضر نمی شود غيرطبيعی است، من به عنوان مربی تيم برخی چيزها را می توانم اصلاح کنم اما در مقابل اين چنين مشکلات من کار خاصی نمی توانم بکنم.

وی گفت: من به رجب زاده در تمرينات گفتم سريعتر بازی کند اما وی توهين می کند و می گويد هر کاری بخواهم انجام می دهم من اينها را چگونه برای خودم توجيه کنم اين بازيها تمام می شود و ليگ برتر نيز يک ماه ديگر به اتمام می رسد اما اين برخوردها به ياد می ماند.

بازيکنان خاطی نبايد مورد حمايت قرار گيرند

وی افزود: چند بازيکن از ابتدای فصل اينگونه عمل کرده اند و به راحتی در تمرينات حضور پيدا نمی کنند و درنهايت تيم ضربه می خورد، برخی به دنبال گرفتن امتياز هستند و به تيم اهميت نمی دهند و در واقع نبايد از اين بازيکنان حمايت کرد.

وی گفت: اينگونه مسائل در ليگ ايران اتفاق می افتد در حاليکه بايد با اين بازيکنان به شدت برخورد شود.

بوناچيچ گفت: ما هميشه در جنگ با اين برخوردها هستيم درحاليکه بايد در صلح و آرامش درحال ساختن تيم و رفع مشکلات باشيم اما برخی از اين موارد سوء استفاده می کنند و می گويند من مربی خوبی نيستم اما اين تفکر اشتباه است چون کسانی در کار تيم اختلال ايجاد می کنند و سئوال من اينجاست که چرا يک بازيکن هر وقت بخواهد در تمرينات حاضر می شود و هر وقت بخواهد نمی آيد و در تيم اختلال می کنند.

مقابل شاهين بازيکن نداشتيم

وی گفت: با اين برخوردها با مشکل کمبود بازيکن مواجه می شويم در مقابل شاهين بوشهر در واقع من با کمبود بازيکن مواجه بودم چون يکی از بازيکنان سر تمرينات حاضر نشد و وقتی خواهش کردم در مقابل شاهين بوشهر به ميدان برورد به من گفت: "من بازی نمی کنم و چون سر من درد می کند" و کجا چنين اتفاقی در فوتبال می افتد که يک بازيکن به مربی تيم اينگونه حرف بزند.

وی افزود: با بازيکنان که حرکاتی ضد باشگاه انجام می دهند کار نمی کنم و برخی بازيکنان سالم تمرين نمی کنند و درنهايت تيم ضربه می خورد.

يکی از بازيکنان پنج بار به من گفته است می خواهم از کرمان بروم من با اين بازيکن چگونه بايد کار کنم.

ظرف دو روز آينده اطلاعيه می دهم

بوناچيچ با اشاره به اينکه يک سری واقعيت در اختيار دارد، اضافه کرد: ظرف دو روز آينده اطلاعيه می دهم و افکار عمومی را در جريان قرار می دهم که اين مطالب را بفهمند.

وی گفت: من برای تيم کار می کنم اما برخی بازيکنان ضد تيم هستند.

وی درخصوص کسب نتايج مشکوک در برخی بازيهای مس گفت: در برخی بازيها تيم درحاليکه جلو بود چند گل پشت سرهم دريافت کرد که در بازی گذشته مقابل تيم قطری و بازی مقابل پيکان هم همين اتفاق افتاد.

بوناچيچ افزود: در چند ماهی که در مس کار می کنم در پنج بازی هيچ گلی دريافت نکرديم و اين نشان می دهد خط دفاعی تيم مشکل اساسی ندارد هر چند که مشکلات جزئی وجود دارد که به عنوان سرمربی دنبال راهی برای رفع آنها هستم.

برخی بازيکنان چهره نامطلوبی از تيم به نمايش گذاشته اند

وی اضافه کرد: برخی چيزها را نمی توانم عوض کنم که يکی از آنها اشتباهات فردی بازيکنان است و به همين دليل برخی بازيکنان چهره نا مطلوبی از تيم به نمايش گذاشته اند.

وی درخصوص ضعف دروازه بان مس نيز گفت: صفا در بازی گذشته اشتباهاتی داشت به همين دليل تنها در ۱۰ دقيقه سه امتياز بازی را از دست داديم اما دروازه بان را نمی توان به سادگی تغيير داد.

بوناچيچ گفت: من با کمبود بازيکن مواجه هستم به همين دليل نمی توان برخی بازيکنان را به سادگی کنار گذاشت و در واقع برای يک اشتباه نمی توانم بازيکن را تغيير دهم اما اگر اشتباه خود را در اين ديدار تکرار کند وی را تعويض خواهم کرد.

وی گفت: در بازی فردا مقابل السد تغييراتی در تيم به اجرا خواهم گذاشت و تنها برای برد و به دست آوردن مجدد جايگاه دوم جدول اين گروه به ميدان می رويم.

بوناچيچ گفت: جلسه آناليز تيم قطر انجام شده است و اميدواريم مس در اين بازی موفق باشد و من در اين زمينه خوش بين هستم.

مديريت باشگاه اعتماد به نفس ندارند

وی گفت: مس تنها سه سال پس از حضور در ليگ برتر به بازيهای آسيايی راه يافته و اين نشان از قدرت اين تيم دارد اما متاسفانه تجربه مديريت تيم کم است و اعتماد به نفس خوبی ندارند و همه اينها درکل جريانات تيم خود را نشان می دهد.

بوناچيچ اضافه کرد: در اين بازی بايد خود را آماده کنيم که به شکلی نتايج گذشته در ليگ قهرمانان آسيا را جبران کنيم و اميدواريم با کسب پيروزی جايگاه دوم خود را دوباره به دست آوريم.

وی در خصوص ديدار مقابل السد قطر گفت: اين تيم از بازيکنان با کيفيتی برخوردار است اما نقاط ضعفی نيز دارد که می توانيم از آنها استفاده کنيم هر چند که بازيکنان تيم قطری به دليل برد گذشته مقابل مس کرمان از انگيزه بالايی برخوردارند و بازی مقابل اين تيم دشوار است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016