شنبه 14 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پایان هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا - پيروزي يك امتيازي استقلال و شكسته شدن طلسم قلعه‌نويي، فارس

هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا با تساوي استقلال در گروه اول و اولين پيروزي سپاهان در گروه سوم به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاري فارس، هفته چهارم اين مسابقات چهارشنبه با برگزاري 8 ديدار از 4 گروه در 2 منطقه غرب و شرق آسيا آغاز شد.
در روز دوم هفته چهارم و در مسابقاتي كه برگزار شد، نتايج زير حاصل شد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




*گروه اول: تثبيت صدرنشيني استقلال و ناكامي الجزيره در خانه

در نخستين ديدار اين گروه استقلال با تساوي يك بر يك برابر الغرافه قطر به صدرنشيني خود در گروه اول ليگ قهرمانان آسيا ادامه داد.
ديدار الغرافه قطر و استقلال تهران با تساوي در تاني بن جاسم دوحه به پايان رسيد تا استقلال با اين تساوي خارج از خانه كه براي اين تيم دست كمي از برد نداشت، 8 امتيازي شده تا يك گام ديگر به صعود اميدوارتر شود.
يونس محمود در دقيقه 45+3 گل الغرافه را به ثمر رساند و سيد مهدي سيد صالحي در دقيقه 58 گل استقلال را زد. الغرافه نيز با اين تساوي با 7 امتياز در جايگاه دوم قرار گرفت.

استقلال در اين مسابقه و در نيمه دوم يك فرصت ايده‌آل را توسط كاپيتانش فرهاد مجيدي از دست داد تا در پايان با يك بازي هوشمندانه به هدف اصلي خود يعني كسب حداقل امتياز اين ديدار برسد.
استقلال در بازي رفت در ورزشگاه آزادي با نتيجه 3 بر صفر حريف خود را شكست داده بود.

در ديگر ديدار اين گروه الاهلي عربستان در ورزشگاه محمد بن زايد امارات مهمان الجزيره بود كه در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به پيروزي رسيد.
براي الاهلي در اين بازي خارج از خانه ويكتور سيموئز برزيلي در دقايق 6 و 50 گلزني كرد تا نماينده عربستان با اين پيروزي با ارزش 6 امتيازي شده و به ادامه رقابت‌ها اميدوارتر شود. الجزيره نيز با اين شكست با يك امتياز قعرنشين گروه چهارم باقي ماند تا به احتمال زياد نخستين تيم حذف شده از گروه اول لقب بگيرد.
اين تيم تنها در صورت پيروزي در 2 بازي آخر و رقم خوردن بسياري از اتفاقات عجيب و غريب ديگر شانس صعود به مرحله بعد رقابت ها را خواهد داشت.
در اين ديدار والد الجهدولي مدافع 27 ساله الاهلي در دقيقه 84 از زمين بازي اخراج شد تا ضمن اينكه الاهلي با 10 بازيكن كار را به پايان رساند، اين مدافع نيز بازي هفته بعد اين رقابت‌ها مقابل استقلال را از دست بدهد.

*جدول گروه اول مسابقات در پايان هفته چهارم:

1-استقلال ايران 8 امتياز
2-الغرافه قطر 7 امتياز
3-الاهلي عربستان 6 امتياز
4-الجزيره امارات يك امتياز

*برنامه هفته پنجم گروه اول:
25 فروردين:
استقلال – الاهلي
الغرافه – الجزيره

*گروه سوم: قدرت‌نمايي اصفهاني‌ها مقابل ازبك‌ها و صدرنشيني الشباب

در نخستين ديدار گروه سوم سپاهان با برتري 2 بر صفر برابر پاختاكور ازبكستان علاوه بر گرفتن انتقام شكست دور رفت در تاشكند به نخستين پيروزي‌اش در اين رقابت‌ها دست پيدا كرد.
سپاهان با اين پيروزي در فاصله يك روز پس از پيروزي ذوب‌آهن مقابل بنيادكار قدرت فوتبال ايران و به خصوص اصفهان را به رخ ازبك‌ها كشيد.
ابراهيم توره در دقيقه 73 و محسن بنگر در دقيقه 75 براي سپاهان گلزني كردند تا امير قلعه نويي نيز پس از برگزاري 10 ديدار باشگاهي در آسيا سرانجام طعم شيرين پيروزي را تجربه كند. قلعه‌نويي تا قبل از اين با 2 تيم استقلال و سپاهان 6 تساوي و 3 شكست را در كارنامه اش ثبت كرده بود.
با اين برتري سپاهان 5 امتيازي شد و با يك پله صعود به رده سوم صعود كرد تا به صعود به مرحله حذفي رقابت‌ها اميدوار شود. پاختاكور 6 امتيازي نيز دوم شد.

در ديگر ديدار اين گروه كه به ميزباني الشباب در ورزشگاه شيخ فهد برگزار شد، الشباب عربستان و العين امارات به مصاف هم رفتند كه نماينده عربستان در يك ديدار جذاب و پرگل 3 بر 2 از سد حريف اماراتي گذشت تا با 7 امتياز به صدر جدول برسد.
امادو فلاويو در دقيايق 11 و 66 و كاماچو در دقيقه 83 براي الشباب گلزني كردند و خوزه ساند در دقيقه 31 و علي الوهابي در دقيقه 56 گل‌هاي العين را به ثمر رساندند.
با پيروزي الشباب در اين گروه فاصله تيم اول و آخر جدول به 3 امتياز رسيد تا وضعيت 2 تيم صعود كننده از اين گروه بسيار پيچيده‌تر از گذشته شود.

*جدول گروه سوم مسابقات در پايان هفته چهارم:

1-الشباب عربستان 7 امتياز
2-پاختاكور ازبكستان 6 امتياز
3-سپاهان ايران 5 امتياز
4-العين امارات 4 امتياز

*برنامه هفته پنجم گروه سوم:
24 فروردين:
سپاهان - الشباب
پاختاكور- العين

*گروه پنجم: صعود نماينده كره جنوبي به مرحله بعد

از گروه پنجم مسابقات ابتدا تيم‌هاي بيجينگ‌ گوان و سئونگ‌نام ايلهوا كره‌جنوبي در ورزشگاه كارگران چين با يكديگر پيكار كردند كه در پايان نماينده كره‌جنوبي با نتيجه يك بر صفر به پيروزي رسيد تا چهارمين پيروزي پياپي خود را جشن بگيرد. تك گل اين ديدار را مولينا بازيكن 29 ساله كلمبيايي سئونگ‌نام در دقيقه 74 به ثمر رساند.
سئونگ‌نام با اين پيروزي با كسب 12 امتياز پس از سوان بلووينگز به عنوان دومين نماينده كشور كره‌جنوبي در فاصله 2 هفته مانده به پايان مرحله گروهي، گام به دور بعدي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا گذاشت.

در ديگر ديدار تيم‌‌هاي ملبورن ويكتوري استراليا و كاوازاكي فرونتال ژاپن به مصاف هم رفتند كه نماينده استراليا با تك گل موسكات در دقيقه 60 از روي نقطه پنالتي مقابل حريف ژاپني به برتري رسيد.
در اين گروه پس از مسجل شدن صعود سئونگ‌نام، تيم‌هاي بيجينگ چين، كاوازاكي ژاپن و ملبورن استراليا هنوز شانس صعود به مرحله حذفي را دارند.

*جدول رده‌بندي گروه پنجم مسابقات در پايان هفته چهارم:

1-سئونگ‌نام ايلهوا 12 امتياز
2-بيجينگ گوان 6 امتياز
3-كاوازاكي فرونتال 3 امتياز، تفاضل 1-
4-ملبورن ويكتوري 3 امتياز، تفاضل 6-

*برنامه هفته پنجم گروه پنجم:
25 فروردين:
ملبورن ويكتوري - بيجينگ گوان
كاوازاكي فرونتال - سئونگ‌نام ايلهوا

*گروه هفتم: صعود دومين نماينده كره‌جنوبي به جمع 16 تيم برتر آسيا

در نخستين ديدار اين گروه نيز تيم‌هاي سوان بلووينگز كره‌جنوبي و هنان جيان چين به مصاف هم رفتند كه در پايان نماينده كره موفق شد در يك بازي برتر با نتيجه 2 بر صفر از سد حريف چيني بگذرد تا با پيروزي در اين ديدار خانگي و كسب 10 امتياز گام به دور بعدي مسابقات بگذارد.
گل‌هاي اين ديدار را خوزه موتا در دقيقه 10 و دائه ايو‌كيم در دقيقه 90 به ثمر رساندند.

در ديگر ديدار اين گروه، گامبا ژاپن در شهر اوزاكا و ورزشگاه اختصاصي‌اش ميزبان آرمد فورس نماينده سنگاپور بود كه در نهايت با 3 گل به برتري رسيد.
گل‌هاي اين ديدار را ميچيهيرو ياسودا در دقيقه 26، هيراي در دقيقه 56 و زي‌كارلوس در دقيقه 90 براي گامبا به ثمر رساندند.
نماينده ژاپن با كسب اين پيروزي با 8 امتياز بسيار اميدوار به صعود از اين گروه شد.
آرمد فورس سنگاپور نيز با سومين شكست پياپي و كسب تنها يك امتياز در اولين ديدار خود، از دور مسابقات ليگ قهرمانان حذف شد و در قعر اين گروه جاي گرفت.

*جدول رده‌بندي گروه هفتم مسابقات در پايان هفته چهارم:

1-سوان بلووينگز 10 امتياز
2-گامبا اوزاكا 8 امتياز
3- هنان جيان 2 امتياز
4-آرمد فورس يك امتياز

*برنامه هفته پنجم گروه هفتم:
24 فروردين:
گامبا اوزاكا - سوان بلووينگز
آرمد فورس - هنان جيان

همچنين در روز نخست مسابقات هفته چهارم سه شنبه 8 ديدار ديگر از 4 گروه برگزار شد كه نتايج زير به دست آمد:

*گروه دوم: كار بزرگ ذوب‌آهن و حذف الوحده

ذوب آهن در نخستين ديدار گروه دوم با نتيجه يك بر صفر برابر تيم پرستاره بنيادكار به برتري رسيد تا موقعيتش را در صدر جدول تثبيت كند. محمد رضا خلعتبري در دقيقه 30 براي ذوب آهن گلزني كرد تا ذوب آهن با نتيجه يك بر صفر تيم متمول بنيادكار را با تمامي ستارگان و سر مربي مطرحش، فيليپ اسكولاري براي دومين مرتبه پس از پيروزي 3 بر صفر بازي رفت شكست دهد.
ذوب‌آهن با كسب يك تساوي از 2 بازي باقي مانده، صعودش به جمع 16 تيم برتر آسيا را قطعي خواهد كرد.

در ديگر بازي اين گروه نيز الاتحاد عربستان با پيروزي 4 بر صفر مقابل الوحده امارات ضمن رسيدن به رده دوم جدول، نماينده امارات را از دور مسابقات حذف كرد.
عبدالمالك ضيا در دقيقه 12، كريري در دقايق 16 و 19 و النمري در دقيقه 32 گل‌هاي ميزبان را به ثمر رساندند،

*جدول رده‌بندي گروه دوم مسابقات در پايان هفته چهارم:

1-ذوب‌آهن ايران 10 امتياز
2-الاتحاد عربستان 7 امتياز
3-بنيادكار ازبكستان 6 امتياز
4-الوحده امارات بدون امتياز

*برنامه هفته پنجم گروه دوم:
25 فروردين:
الوحده - ذوب‌آهن
الاتحاد - بنيادكار

*گروه چهارم: ادامه روند عجيب مس در آسيا و پيروزي آبي‌پوشان الهلال در دقيقه آخر

در نخستين ديدار اين گروه تيم فوتبال مس كرمان با نتيجه 3 بر يك تيم السد قطر را شكست داد تا براي صعود به مرحله حذفي همچنان شانس داشته باشد.
خلفان مهاجم گل تيم السد را در دقيقه 6 به ثمر رساند و ادينهو در دقيقه 39، علي سامره در دقيقه 50 و زالترون در دقيقه 83 براي مس كرمان گلزني كردند.
مس با اين پيروزي ضمن انتقام شكست 4 بر يك بازي دور رفت در قطر با 6 امتياز شرايط صعود تيم‌هاي گروه چهارم را پيچيده تر كند.

در ديگر ديدار الهلال عربستان با پيروزي 3 بر 2 مقابل الاهلي امارات در هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، ضمن تثبيت صدرنشيني‌ در گروه چهارم يك گام ديگر به صعود نزديك شد.
مهرزاد معدنچي، هافبك ملي‌پوش الاهلي در اين ديدار به طور كامل تيمش را همراهي كرد و با دادن 2 پاس گل روي هر 2 گل تيمش نقش مستقيم را ايفا كرد، اما در پايان با شكستي كه الاهلي متحمل شد، تنها يك امتياز از 4 بازي در اندوخته‌هايش باقي ماند تا تقريباً شانس صعود از گروه چهارم به مرحله بعد را از دست بدهد.

گل‌هاي الهلال توسط ياسر القحطاني در دقيقه 9، كريستين ويلهمسون در دقيقه 15 و لي پيو يونگ در دقيقه 91 به ثمر رسيد و احمد خالد در دقيقه 42 و سزار دسوزا در دقيقه 66 گل‌هاي الاهلي را وارد دروازه الهلال كردند.

*جدول رده‌بندي گروه چهارم ليگ قهرمانان آسيا در پايان هفته چهارم رقابت‌ها:

1-الهلال عربستان 10 امتياز
2-السد قطر 6 امتياز 3+
3-مس ايران 6 امتياز 1-
4-الاهلي امارات يك امتياز

*برنامه هفته پنجم گروه چهارم:
24 فروردين:
الاهلي - مس
الهلال - السد

*گروه ششم: صعود كاشيما به مرحله بعد

از هفته چهارم اين رقابت‌ها در گروه ششم ابتدا تيم‌هاي چونبوك موتورز كره‌جنوبي و چانگچون ياتاي چين به مصاف هم رفتند كه در پايان تيم ميزبان موفق شد با نتيجه يك بر صفر از سد نماينده چين بگذرد. تك گل اين ديدار را دونگ گوك‌لي در دقيقه 54 به ثمر رساند.

در ديگر ديدار اين گروه كاشيما آنتلرز ژاپن با نتيجه 3 بر يك مقابل پرسيپورا اندونزي به برتري رسيد تا صعودش به مرحله بعدي رقابت‌ها قطعي شود.

*جدول رده‌بندي گروه ششم در پايان هفته چهارم:

1-كاشيما آنتلرز 12 امتياز
2-چونبوك موتورز 9 امتياز
3-چانگچون ياتاي 3 امتياز
4-پرسيپورا جاياپورا بدون امتياز

*برنامه هفته پنجم گروه ششم:
25 فروردين:
چانگچون ياتاي - كاشيما آنتلرز
چونبوك موتورز - پرسيپورا جاياپورا


*گروه هشتم: پيروزي نمايندگان ژاپن وكره‌جنوبي

در آخرين ديدار هاي روز اول هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا در منطقه شرق و در گروه هشتم مسابقات تيم‌هاي شاندونگ لوننگ چين و پوهانگ استيلرز كره‌جنوبي در شهر جيان و استاديوم اختصاصي شاندونگ به مصاف هم رفتند كه در پايان پوهانگ مدافع عنوان قهرماني موفق شد با نتيجه 2 بر يك از سد شاگردان برانكو ايوانكوويچ بگذرد و هم‌امتياز با آدلايد يونايتد بر حسب تفاضل گل همچنان در مكان دوم اين گروه قرار داشته باشد.

ديگر ديدار اين گروه كه بين هيروشيما ژاپن و آدلايد استراليا برگزار شد، نماينده ژاپن با تك گل ساتو در دقيقه 45 به برتري رسيد.
در اين گروه هر 4 تيم حاضر، شانس صعود به مرحله بعدي مسابقات را دارند.

*جدول رده‌بندي گروه هشتم در پايان هفته چهارم:

1-آلايد يونايتد 9 امتياز، تفاضل 3+
2-پوهانگ استيلرز 9 امتياز، تفاضل 2+
3-سانفرس هيروشيما 3 امتياز، تفاضل 2-
4-شاندونگ لوننگ 3 امتياز، تفاضل 3-

*برنامه هفته پنجم گروه هشتم:
24 فروردين:
پوهانگ استيلرز - آلايد يونايتد
شاندونگ لوننگ - سانفرس هيروشيما


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016