یکشنبه 22 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحليل سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا از ليگ قهرمانان آسيا: صعود استقلال و ذوب آهن يا حذف سپاهان و مس؟ ايسنا

سايت رسمی کنفدراسيون فوتبال اسيا رقابت‌های ليگ قهرمانان را در گروه‌های مختلف تحليل کرد و نوشت:« استقلال و ذوب آهن به شرط برد می توانند نفس راحتی بکشند و از حالا به دور شانزدهم فکر کنند و سپاهان و مس برای بقا بايد شکست ناپذير نشان دهند و تا هفته بعد منتظر بمانند.»

به گزارش ايسنا، رقابت‌های روز پنجم ليگ قهرمانان آسيا سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود. در تحليل سايت رسمی کنفدراسيون فوتبال آسيا آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گروه A: جشن صعود استقلال در آزادی؟

استقلال با برد اين هفته برابر الاهلی می تواند صعودش را به مرحله شانزدهم قطعی کند. گروه يک همچنان برای مدعيان اصلی باز است و رقابت ممکن است تا روز آخر ادامه داشته باشد. استقلال صدرنشين با الاهلی عربستان که در رتبه سوم است تنها دو امتياز فاصله دارد و اين نشان می دهد که هر سه تيم بالايی استقلال، الغرافه و الاهلی می توانند بليط صعود را بدست آورند.الغرافه هم با برد در خانه برابر الجزيره و البته به شرط برد استقلال می تواند همين هفته بالا برود.الجزيره با يک امتياز دليل ديگری برای نمايش ضعيف اماراتی ها در ليگ قهرمانان آسيا در اين فصل بود.

گروه B: ذوب آهن اين هفته تمام می کند؟

ذوب آهن تيم شگفتی سازی که با دو برد برابر بنيادکار نامش را خيلی زود مطرح کرد هم می تواند صعودش را همين هفته و در بازی با الوحده امارات تضمين کند.شاگردان منصور ابراهميم زاده با دو برد اخير در اصفهان و تاشکند ۱۰ امتيازی شده اند و در بالای جدول هستند.الاتحاد عربستان نايب قهرمان دور قبل و دارنده دو جام قهرمانی هم به شرط پيروزی مقابل بنيادکار می تواند صعود کند و البته بنيادکار را به تيم حذف شده تبديل کند.الوحده اماراتی در اين گروه هيچ امتيازی ندارد و به ته جدول چسبيده است.

گروهC: سپاهان لب مرز سقوط

اين گروه احتمالا پيچيده ترين گروه ليگ قهرمانان آسياست چون هر چهار تيم جدول می توانند در دو بازی باقيمانده به مرحله بعد برسند.الشباب با ۷، پاختاکور با ۶، سپاهان با پنج و العين با چهار امتياز اميدهايشان هنوز زنده است.برد پاختاکور در خانه برابر العين و پيروزی الشباب در اصفهان برنده ها را بالا می فرستد و البته به قصه اميدواری دو تيم پايينی پايان می دهد.

گروه D: اميد مس به شرط برد

کرمان در اين گروه پايين تر از الهلال و السد قطر است.الهلال برای صعود در بازی اين هفته با السد تنها يک تساوی می خواهد که گرفتن يک امتياز در خانه کار سختی نيست.مس هم اگر بتواند برابر الاهلی يک امتيازی در امارات برنده باشد آنوقت اميدهايش برای رفتن به مرحله شانزدهم زنده می ماند.

گروه E: جدال روی پله دوم

سئونگنام ايلهوا با داشتن ۱۲ امتياز از چهار بازی از اين گروه بالا رفته و خيالش راحت است.اما بيجينگ گوان شش امتيازی به ملبورن می رود تا با يک پيروزی تيم دوم گروه برای صعود باشد. البته تنها به شرطی که در همان روز کاوازاکی هر سه امتياز بازی را به سئونگنام واگذار کند.

گروه F: پرونده بسته است!

دو تيم صدرنشين اين گروه کاشيما آنتلرز و جئونبوک موتورز به مرحله شانزدهم رسيده اند و باقی ديدارها صرفاً جنبه تشريفاتی دارد.

گروه G: هدف، گرفتن ميزبانی

سوان بالا رفته و بازی با گامبا اوزاکا تنها برای گرفتن صدر جدول و ميزبانی در مرحله شانزهم اهميت دارد.گامبا هم اگر بتواند بازی را بدون باخت به پايان ببرد به شرط شکست هنان جيان برابر سنگاپور آرمد فورس می تواند صعودش را قطعی کند.

گروهH: يک تساوی کافيست

آدلايد استراليا و پوهانگ استيلرز کره جنوبی هر دو ۹ امتيازی هستند و با يک تساوی در بازی رو در رو صعود می کنند.در بازی ديگر شاندونگ ليوننگ ميزبان سنفريس هيروشيما است. در اين بازی هر دو تيم فقط سه امتياز می خواهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016