جمعه 27 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشيه‌های پيش از آغاز ديدار تراکتورسازی و پرسپوليس: حضور بی‌سابقه و انبوه تبريزی‌ها، تشويق شديد باقری و دايی، ايسنا

تيم فوتبال پرسپوليس در ميان تشويق تماشاگران تبريزی وارد ورزشگاه يادگار امام تبرير شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اعضای تيم فوتبال پرسپوليس برای بازی با تراکتورسازی تبريز که ساعت ۱۷ جمعه (امروز) برگزار خواهد شد، در ساعت ۱۵ و ۲۰ دقيقه در ميان هياهوی بسيار شديد تماشاچيان تبريزی به استاديوم يادگار امام وارد شدند.

*تماشاگران که بی‌امان تيم تراکتورسازی را تشويق می‌کردند، از ميان پرسپوليسی‌ها، علی دايی و کريم باقری را به شدت تشويق کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




*بازيکنان پرسپوليس به محض ورودشان به استاديوم به زمين مسابقه آمدند و برای لحظاتی به توصيه علی دايی سعی داشتند با فضای روانی استاديوم يادگار امام که در حال حاضر ۷۰ هزار تماشاگر را در خود جای داده خو بگيرند.

*مسوولان باشگاه تراکتورسازی عنوان می‌کنند که تشويق‌های تماشاگران و سروصدای آنها نسبت به بازی‌های خانگی گذشته اين تيم بی‌سابقه است.

*مجتبی شريفی، رييس کميته انضباطی فدراسيون فوتبال به عنوان ناظر ويژه اين بازی در استاديوم يادگار امام حضور يافته است.

*طبق قوانين سازمان ليگ، بايد ۱۰ درصد از سکوهای ورزشگاه تيم ميزبان در اختيار تيم ميهمان قرار بگيرد که ظاهرا ۱۰ درصد سهم پرسپوليسی‌ها را هم در اين مسابقه تماشاگران تراکتورسازی به خود اختصاص داده‌اند.

*هنگام حضور اعضای تيم پرسپوليس درون زمين چمن ورزشگاه، تماشاگران بر شدت تشويق‌هايشان برای کريم باقری و علی دايی افزودند.

*کريم باقری هنگام ورود به داخل زمين دور افتخار زد و به احساسات تماشاگران پاسخ داد.

* بنا بر اخباری که از درون تيم پرسپوليس شنيده می‌شود، کريم باقری در اين مسابقه برای تيمش بازی نخواهد کرد، شنيده می‌شود مهدی شيری جايگزين او در ترکيب پرسپوليس است. عدم استفاده از باقری در حالی صورت می‌گيرد که بازيکنانی چون شيث رضايی، ميثم بائو و ابراهيم شکوری نيز در ترکيب اين تيم حضور ندارند.

* شب گذشته تعدادی از تماشاگران تيم تراکتورسازی سوار بر موتور در اطراف هتل شهريار، محل اسکان کاروان تيم پرسپوليس سروصداهايی را ايجاد کرده بودند که به گفته مسوولان اين تيم تا پاسی از شب هم ادامه داشته است که سرانجام با دخالت مسوولان باشگاه تراکتورسازی پايان يافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016