جمعه 27 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته سی و يکم ليگ برتر: توقف پرسپوليس مقابل تراکتورسازی در برابر بيش از ۸۰ هزار تماشاگر تبريزی، مهر

روز نخست هفته سی و يکم نهمين دوره رقابتهای ليگ برتر با توقف پرسپوليس برابر تراکتورسازی در تبريز پيگيری شد تا شاگردان علی دايی موقعيت خود در رده سوم جدول رده بندی را در خطر ببينند.
به گزارش خبرنگار مهر، در روز نخست سی و يکمين هفته از نهمين دوره رقابتهای ليگ برتر از ساعت ۱۷ امروز - جمعه - تيم های تراکتورسازی و پرسپوليس در حضور بيش از ۸۰ هزار تماشاگر ورزشگاه يادگار امام و به قضاوت سعيدمظفری زاده به مصاف هم رفتند که در پايان دو تيم به تساوی ۱ بر ۱ دست يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار تراکتورسازی که ورزشگاه را مملو از هواداران پرشور خود می ديد زمان بيشتری را در نيمه اول در اختيار داشت و چند موقعيت خطرناک هم روی دروازه تيم تهرانی پی ريزی کرد. اين در حالی بود که پرسپوليس در اين نيمه موقعيت خطرناکی روی دروازه تراکتور نداشت.

در دقيقه ۳۸ اين ديدار اشتباه مسلم جلال اکبری فرصت را در اختيار فرهاد خيرخواه قرارداد تا مهاجم پيشين پرسپوليس با ضربه ای آرام دروازه خالی عليرضا حقيقی را باز کند.

در شروع نيمه دوم علی دايی با به ميدان فرستادن کريم باقری بازی را تهاجمی آغاز کرد و تيمش هم موقعيت های زيادی را هم روی دروازه تراکتورسازی ايجاد کرد. پرسپوليس در دقيقه ۵۶ توسط هادی نوروزی به گل تساوی دست يافت و در ادامه بازی نيز فرصت رسيدن به پيروزی را داشت اما مهدی ثابتی دروازه بان حريف مانع از اين اتفاق شد.

پرسپوليس با اين تساوی ۵۱ امتيازی شد و هنوز در رده سوم قرار دارد. جدی ترين تعقيب کننده سرخپوشان استقلال است که با ۴۹ امتياز در رده چهارم ايستاده و بايد روز دوشنبه به مصاف ذوب آهن برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016