دوشنبه 6 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخستين ايراني در ليگ الماس دووميداني، ایسنا

احسان حدادي، برترين پرتابگر ديسك آسيا به عنوان نخستين ايراني خواهد بود كه در رقابت‌هاي ليگ الماس دووميداني دنيا شركت مي‌كند.

فاینال اسپورت نیوز-احسان حدادی، برترین پرتابگر دیسك آسیا به عنوان نخستین ایرانی خواهد بود كه در رقابت‌های لیگ الماس دوومیدانی دنیا شركت می‌كند.

پس از پرتاب‌های بلند و بیادماندنی احسان حدادی ابتدای فصل 2008 كه خود را به جمع برترین‌های این ماده در دنیا رساند، دوره ناكامی این قهرمان پرتاب دیسك ایران شروع شد. او مصدوم شد و در مهمترین رقابت‌ سال 2008 یعنی در بازی‌های پكن نتیجه نگرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حدادی در سال 2009 نیز تنها برای این كه از یادها كنار نرود و همچنان نشان دهد نفر برتر آسیا است، در رقابت‌های آسیایی شركت كرد و قهرمان شد. اما گویا سال 2009 را باید سال بازگشت با قدرت احسان حدادی قلمداد كرد.

حدادی با بیان اینكه به رقابت‌های لیگ الماس دنیا دعوت شده‌ام اظهار كرد: قرار بود برای تمرین به پرتغال بروم، اما با توجه به اینكه به رقابت‌های شانگهای كه دومین مسابقه از رقابت‌های لیگ الماس است، دعوت شده‌ام به پرتغال نمی‌روم.

وی ادامه داد: رقابت‌های شانگ‌های به صورت دقیق یك ماه دیگر برگزار می‌شود، اما پیش از حضور در آن مسابقه مهم باید در یك رقابت دیگر شركت كنم تا آمادگی لازم را كسب كنم. چرا كه به احتمال زیاد قهرمانانی همچون كانتر، الكنا، مالاچوفسكی و پسسانو كه همگی از برترین‌های دنیا‌اند در آن رقابت‌ها شركت می‌كنند.

حدادی با بیان اینكه از شرایط تیمی‌ام بسیار راضی هستم، تصریح كرد: تمرین‌هایم خوب است و هیچ مصدومیتی ندارم. تنها مشكل كنونی من در تمرین در ورزشگاه آفتاب انقلاب است. یك مقدار ساخت و ساز آنجا صورت می‌گیرد كه همه تمرین‌های من را به هم ریخته، از طرفی دیگر نمی‌دانم كجا بروم تمرین كنم.

ركورددار پرتاب دیسك آسیا یادآور شد: امیدوارم امسال سال خوبی برای من باشد و بتوانم نتایج خوبی كسب كنم. از ده روز دیگر هم تمرین‌های سرعتی و پرتاب‌های بلند را شروع می‌كنم تا بدنم شرایط مسابقه را پیدا كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016