دوشنبه 6 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشین قطبی :از گروه ايران راضی ام و فکر مي کنم از اين گروه صعود کنيم، فاینال اسپورت نیوز

پس از مراسم قرعه کشي جام ملت‌هاي آسيا که جمعه شب انجام شد و نام ايران به عنوان آخرين تيم از ميان 16 تيم در سيد دوم درآمد و در گروه چهارم قرار گرفت، افشین قطبی به خبرنگاران گفت: تيم هاي آسيايي با گذشته تفاوت کرده اند و ما نمي توانيم تيمي را ساده به حساب بياوريم.

فاینال اسپورت نیوز- پس از مراسم قرعه کشی جام ملت‌های آسیا که جمعه شب انجام شد و نام ایران به عنوان آخرین تیم از میان 16 تیم در سید دوم درآمد و در گروه چهارم قرار گرفت، افشین قطبی به خبرنگاران گفت:

تیم های آسیایی با گذشته تفاوت کرده اند و ما نمی توانیم تیمی را ساده به حساب بیاوریم. با این حال من از گروه ایران رضایت دارم و فکر می کنم و البته تمام تلاش خود را می کنیم که از این گروه صعود کنیم.

به نظر من هیچ حریف ساده ای در فوتبال وجود ندارد، با این حال ما برای ارائه بهترین عملکرد وارد جام ملت‌ها می شویم. یک تیم برای اینکه به موفقیت دست پیدا کند باید رفته رفته در جریان مسابقه قرار بگیرد. ما در گروه خوبی قرار داریم و بازی به بازی این فرصت را پیدا خواهیم کرد تا به شناخت بهتری از ترکیب تیم دست پیدا کنیم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قطبی درباره اینکه ایران در نخستین دیدار خود با عراق رو به رو می شود و تیم ملی خاطره خوبی از دیدار افتتاحیه با عراق ندارد، چون در جام ملت های آسیای 96 امارات در نخستین دیدار خود با عراق با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد، گفت: من با خاطره ها زندگی نمی کنم، بلکه از آنها درس می گیرم. دلیلی وجود ندارد به آن دیدار فکر کنیم. گذشته ها گذشته و این اتفاق مربوط به 13 سال پیش است.

قطبی در پاسخ به یک سئوال مبنی بر اینکه ایران به چه رتبه ای می رسد، گفت: من در این باره که چندم می شویم صحبت نمی‌کنم بلکه قول می دهم بهترین عملکرد خود را در این رقابت ها به نمایش بگذاریم.

قطبی درپایان در پاسخ به یک رسانه عربی درباره شایعات مربوط به برکناری‌اش گفت:«برای اینکه تیم ملی موفقی داشته باشیم باید به مربی تیم کمک کنیم و از او حمایت به عمل آوریم. نباید یک نفر را با قهرمانی، آن بالا بالاها برد و مربی دیگر را به دلیل ناکامی زمین بزنیم. مربی تمام تیم نیست و عوامل دیگری هم دخیل هستند. برای مربی ایرانی، هدف باید پیروزی در این مسابقات باشد. برای مردم ایران ، این مسابقات بسیار حائز اهمیت است. پس از عدم صعود به جام جهانی، روحیه هواداران فوتبال در ایران بسیار ضعیف شده است. این مسابقات برای روحیه مردم ایران اهمیت زیادی دارد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016