جمعه 4 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ژاپن همراه با هلند به يک هشتم نهايی جام جهانی رفت، ايسنا

ژاپن پس از کره جنوبی دومين تيم آسيايی حاضر در دور يک هشتم نهايی جام جهانی ۲۰۱۰ شناخته شد. سامورايی های آبی در دور بعد با پاراگوئه رو به رو خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هلند و ژاپن تيم های راه يافته به دور دوم رقابت های جام جهانی ۲۰۱۰ از گروه پنجم بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در آخرين رقابت های گروه E جام جهانی فوتبال در آفريقای جنوبی هلند، کامرون را ۲ بر يک شکست داد و همزمان ژاپن با نتيجه ۳ بر يک دانمارک را از پيش رو برداشت.

هلند که از قبل حضورش در دور دوم قطعی شده بود، در گرين پوينت کيپ تاون شيرهای رام ناشدنی آفريقا را ۲ بر يک شکست داد تا همانند آرژانتين تمام رقابت های دور گروهی اش را با برد به پايان برساند. رابين فان پرسی (۳۶) و يان کلاس هونته لار (۸۴) گلزنان نارنجی ها در ديدار برابر ساموئل اتوئو و يارانش بودند. کاپيتان کامرون با گل دقيقه ۶۵ خود از روی نقطه پنالتی يک بار بازی را به تساوی کشاند،‌ اما در نهايت نتوانست از سومين شکست تيمش در جام جهانی جلوگيری کند.

پابلو پوزو از شيلی داور اين مسابقه به ظاهر تشريفاتی بود. او برای اداره بازی ۵ بار از کارت زردش استفاده کرد. کامرون در اين بازی هيچ شانسی برای ماندن در جام جهانی نداشت. هلند در دور بعد با اسلواکی مسابقه می دهد.


در رويال بافوکنگ روستنبرگ هم ژاپن برابر دانمارک نمايشی ديدنی داشت و در دوئل مستقيم با وايکينگ ها بر سر بدست آوردن مکان دوم جدول گروه و راهيابی به دور يک هشتم نهايی پيروز از ميدان خارج شد.

هوندا (۱۷)، اندو (۳۰) و اوکازاکی (۸۷) با گل های خود مردان مورتن اولسن را حذف کردند و حريف پاراگوئه در دور يک هشتم نهايی جام جهانی شدند. يان دال توماسون در ديداری که ژروم دمون از آفريقای جنوبی آن را سوت می زد، در دقيقه ۸۱ نه از روی نقطه پنالتی که در ريباند دروازه ژاپن را باز کرد ولی اين گل کمکی به او و هم تيمی هايش برای ماندن در ادامه رقابت ها نکرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016