دوشنبه 31 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شيلی از سد سوئيس گذشت، ۱۰ کارت زرد و قرمز برای بازيکنان دو تيم! مهر

تيم ملی فوتبال شيلی با پيروزی برابر سوئيس در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای‌جنوبی شانس خود را برای صعود از گروه H اين مسابقات افزايش داد.
به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی عصر امروز دوشنبه با برگزاری يک ديدار از گروه H پيگيری شد که طی آن تيم‌ ملی شيلی موفق شد برابر تيم ۱۰ نفره سوئيس به پيروزی يک بر صفر دست يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که "ناصر الغمدی" از عربستان به عنوان داور و حسن کامرانی‌فر از ايران و صالح المرزوقی از امارات به عنوان کمک داور، قضاوت آن را برعهده داشتند، "مارک گونزالس" دقيقه ۷۵ گل برتری تيم شيلی را به ثمر رساند.

اين مسابقه برابر ديدگان بيش از ۴۰ هزار تماشاگر و در ورزشگاه "پورت اليزابت" برگزار شد. ضمن اينکه "والون بهرامی" بازيکن تيم سوئيس در دقيقه ۳۸ با دريافت کارت قرمز مستقيم از زمين مسابقه اخراج شد. "والدو پونسه"، "هومبرتو سوآزو"، "کارلوس کارمونا"، "ماتياس فرناندز"، "گری مدل" و "خورخه والديويا" از تيم شيلی و "بلايسه انکوفو"، "ترانکويلو بارنه‌تا" و "گوخان اينلر" از تيم سوئيس هم بازيکنان اخطاری اين ديدار بودند.

با اين پيروزی تيم فوتبال شيلی ۶ امتيازی شد و به صدرجدول رده بندی گروه H صعود کرد. در اين گروه سوئيس با ۳ امتياز در رده دوم قرار گرفته و تيم‌های اسپانيا و هندوراس بدون کسب امتياز از تنها بازی خود رده‌های سوم و چهارم را در اختيار دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016