دوشنبه 31 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جشنواره گل پرتغال برابر کره شمالی، پرگل‌ترين بازی جام و تلخ‌ترين شکست آسيايی‌ها، مهر

ديدار تيم‌های ملی فوتبال پرتغال و کره شمالی در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی با برتری پرگل سرخپوشان پرتغالی به پايان رسيد.
به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی بعدازظهر امروز دوشنبه با برگزاری يک ديدار از گروه G پيگيری شد که در پايان آن تيم پرتغال موفق شد با نتيجه پرگل ۷ بر صفر تيم کره شمالی را شکست دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که با قضاوت "پابلو آنتونيو پوزو کوئينتروس" از شيلی و در ورزشگاه "گرين پوينت" برگزار شد، تياگو (۶۰ و ۸۹)، رائول ميرلس (۲۹)، سيمائو سابروسا (۵۳)، هوگو آلميدا (۵۶)، داسيلوا ليتسون (۸۱) و کريستيانو رونالدو (۸۸) برای تيم پرتغال گل زدند.

در اين مسابقه که برابر ديدگان ۶۰ هزار تماشاگر برگزار شد، پدرو مندس و تياگو از تيم پرتغال و پاک جول جين و يونگ جو هونگ از تيم کره شمالی بازيکنانی بودند که با کارت زرد داور جريمه شدند.

اين پرگل ترين بازی جام جهانی ۲۰۱۰ تا امروز بود و سنگين ترين شکستی که تيم‌های آسيايی در جريان اين رقابت‌ها متحمل شده‌اند.

اين دو تيم يکبار ديگر در جام جهانی ۱۹۶۶ برابر هم به ميدان رفته بودند که در آن مسابقه در حاليکه تيم کره شمالی با ۳ گل از پرتغال پيش بود، با درخشش اوزه بيو اين تيم اروپايی در نهايت به برتری ۵ بر ۳ برابر حريف آسيايی دست يافت.

با اين نتيجه تيم برزيل همچنان با ۶ امتياز صدرنشين گروه G است. پرتغال با ۴ امتياز، ساحل عاج با يک امتياز و کره شمالی بدون امتياز به ترتيب رده‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016