چهارشنبه 16 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مارادونا از سرمربيگری آرژانتين ‌كناره‌گيری كرد، فارس

سرمربي تيم ملي فوتبال آرژانتين دو روز پس از قبول شكست برابر آلمان و حذف از جام‌جهاني ‌آفريقاي‌جنوبي اعلام كناره‌گيري كرد.

به گزارش فارس و به نقل از خبرگزاري ورزش آلمان، ديگو مارادونا با ارائه نامه‌اي به فدراسيون فوتبال كشورش اين موضوع را به اطلاع رساند.

وي پس از اين اقدام در مقابل دوربين شبكه تلويزيوني گرونيكا كشورش اظهار داشت: با ارسال اين نامه اعلام كردم دوره حضورم در كادر فني تيم ملي به آخر رسيده است. با تمام توان و وجود كار كردم و هرچه مي دانستم، بكار گرفتم تا نتيجه‌اي درخور شان آرژانتين بگيرم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: شكست از آلمان بزرگ‌ترين و تلخ‌ترين ناكامي زندگي من بود. در آن لحظه كه برابر اين رقيب بازنده شديم، آنقدر ناراحت بودم كه به چيزي غير از نتيجه‌ حاصل شده فكر نكردم؛ ولي با ارزيابي شرايط و موقعيت پي بردم بهتر است از اين مقام كناره‌گيري كنم.

اين اتفاق ساعاتي پس از ورود اعضاي آليباسته (لقب آرژانتين) به فرودگاه بوئنوس آيرس صورت گرفت كه با استقبال گرم هواداران از مارادونا و مردانش همراه بود. آنها با وجود ناراحتي غم شكست، ‌با شعارهاي كه سر دادند،‌ از مربي 49 ساله خواستند به كارش ادامه دهد؛ ولي وي پس از مشاوره با دوستان و همينطور اعضاي خانواده‌اش ترجيح داد اعلام كناره گيري كند.

تيم تحت رهبري او عصر روز شنبه در مرحله يك چهارم ‌نهايي جام‌جهاني 4 بر صفر مغلوب ژرمن‌ها شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016