سه شنبه 15 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی: هلند ـ اروگوئه؛ جدال نماينده اروپا با آخرين بازمانده آمريکا، ايلنا

اروگوئه به عنوان آخرين بازمانده قاره آمريکا می کوشد تا شکست تلخ آرژانتين مقابل آلمان و حذف برزيل برابر هلند را با صعود به ديدار نهايی جبران کند تا به نوعی برای خود اعتباری در بزرگترين رويداد فوتبال جهان پيدا کند.


ايلنا: تيم های ملی فوتبال اروگوئه و هلند، سه شنبه شب در مرحله نيمه نهايی جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی به مصاف هم می‌روند تا تکليف يکی از فيناليست های جام نوزدهم مشخص شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، در شرايطی که تيم های بزرگی چون آرژانيتن، برزيل، فرانسه، ايتاليا، انگليس و ... از گردونه رقابت های جام جهانی حذف شده اند تيم های اروگوئه و هلند موفق شدند خود را به جمع ۴ تيم برتر آفريقای جنوبی برسانند و حالا به دنبال آن هستند تا با عبور از اين ميدان، رويای بزرگ خود را به واقعيت تبديل کنند و يکی از فيناليست های جام نوزدهم لقب بگيرند.
اروگوئه به عنوان آخرين بازمانده قاره آمريکا می کوشد تا شکست تلخ آرژانتين مقابل آلمان و حذف ناباورانه برزيل برابر هلند را با صعود به ديدار نهايی جبران کند تا به نوعی برای خود اعتباری در بزرگترين رويداد فوتبال جهان پيدا کند. شاگردان اسکار تابارز در اولين بازی خود در رقابت های جام جهانی به نتيجه تساوی بدون گل مقابل فرانسه رضايت دادند تا در دومين گام با نتيجه ۳ بر صفر از سد تيم آفريقای جنوبی بگذرند.آن ها در بازی سوم خود در مرحله گروهی يک بر صفر مکزيک را از پيش رو برداشتند تا راهی دور حذفی شوند.
نماينده قاره آمريکا در دور حذفی به مصاف کره جنوبی رفت و در نهايت با نتيجه ۲ بر يک مقابل اين تيم به برتری دست يافت تا در ضربات پنالتی ۴ بر ۲ مقابل تيم قدرتمند غنا به برتری رسيده تا در نهايت برای حضور در فينال تنها يک حريف به نام هلند را پيش روی خود داشته باشد.
در آن سوی ميدان تيم هلند در مرحله گروهی موفق شد با نتيجه ۲ بر صفر مقابل تيم دانمارک به برتری دست يابد، شاگردان برت ون مارويک در بازی دوم خود موفق شدند با نتيجه خفيف يک بر صفر مقابل ژاپن به برتری دست يافتند و ۲ بر يک نيز مقابل کامرون پيروز شدند.
لاله های نارنجی اروپا در بازی بعدی خود ۲ بر يک از سد اسلوواکی گذشتند و با برتری ۲ بر يک مقابل برزيل به يک قدمی فينال رسيدند تا شايد با کمی خوش شانسی جام جهانی را به خانه ببرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016