چهارشنبه 23 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدوی‌کیا: بازگشت لژیونرها به ایران لیگ را جذاب می‌کند، مهر

کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین با بیان اینکه اتفاقات جام جهانی عجیب و غریب بود، گفت: کره شمالی که به عنوان جانشین ایران راهی این مسابقات شده بود نتایج غیرمنتظره ای کسب کرد اما کره جنوبی و ژاپن عملکرد خوبی داشتند.

مهدی مهدوی‌کیا در گفتگو با مهر خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق در مورد آخرین وضعیت آماده سازی این تیم گفت: در این مدت تمرینات بسیار بدنسازی بسیار سختی را پشت سرگذاشتیم، به همین دلیل بسیار خسته ایم. البته امیدواریم در اردوی اتریش با تمرینات مناسب، به شرایط ایده آل برسیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهم شروع قدرتمندانه لیگ است
کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین با تاکید بر اینکه این تیم با توجه به انجام تمرینات مطلوب و جذب بازیکنان تاثیرگذار در وضعیت مطلوبی قرار دارد، افزود: بازیکنان تیم از انگیزه بالایی برای حضور قدرتمندانه در لیگ برخوردارند، البته مهم این است لیگ را با قدرت و پیروزی آغاز کنیم تا بتوانیم از همان روز نخست خودمان را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی مطرح سازیم.

وی در مورد اینکه شانس قهرمانی استیل آذین در لیگ دهم تا چه اندازه است؟ اظهار داشت: با توجه به اینکه چندین تیم برای رسیدن به قهرمانی در لیگ دهم برنامه ریزی کرده اند، ما کار سختی را پیش رو داریم اما تمام بازیکنان تیم برای رسیدن به موفقیت در این جام تلاش خواهند کرد، البته در این بین باید برای تقویت تیم چند بازیکن جدید را جذب کنیم.

با حضور تومباکوویچ مدعی اول قهرمانی می‌شویم
مهدوی کیا در مورد شناختش از تومباکوویچ سرمربی جدید تیم استیل آذین اظهار داشت: شناخت زیادی از این مربی ندارم اما امیدوارم وی بتواند موفق شود. با توجه به اینکه کادر فنی پیشین استیل آذین هم حفظ خواهد شد، فکر می کنم با حضور این مربی موفق شویم در لیگ و جام حذفی مدعی اول قهرمانی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این مقطع زمانی این تیم نیاز به سرمربی خارجی داشت؟، افزود: به عنوان یک بازیکن این مسائل در حیطه وظایف من نیست و نمی توانم در این خصوص اظهار نظر کنم.

بازگشت لژیونرها لیگ را جذاب می کند
کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین در مورد تقویم مسابقات لیگ دهم تاکید کرد: امسال با توجه به بازگشت بسیاری از بازیکنان برتر فوتبال ایران به لیگ، مسابقات زیبایی را پیش‌رو خواهیم داشت. البته طبق برنامه‌ریزی انجام شده تیم‌ها به موقع مسابقات را آغاز کرده و به موقع هم رقابت‌ها به پایان می‌رسد که این نظم می‌‍تواند تاثیر زیادی در اجرای صحیح برنامه‌های تیم‌ها داشته باشد.

وی‌درمورد فشردگی باز‌ی‌ها در هفته‌های نخست لیگ برتر خاطرنشان کرد: در فوتبال دنیا بارها اتفاق می‌افتد مسابقات در فاصله زمانی 3 تا 4 روز برگزار شود اما در مجموع برنامه‌ریزی مناسب‌تر می‌تواند به نفع باشگاه‌ها و در نهایت تیم ملی باشد.

نتایج جام نوزدهم عجیب و غریب بود
مهدوی‌‎کیا در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر، در مورد مسابقات جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی گفت: در این جام نتایج عجیب و غریبی رقم خورد اما تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی، با شایستگی جواز حضور در این مرحله را کسب کردند. اسپانیا که به غیر از بازی نخست، در این جام عملکرد بسیار خوبی داشت. آلمان و هلند هم حریفان قدرتمندی را پشت سرگذاشتند و اروگوئه هم با تکیه بر شانس و سختکوشی بازیکنانش در این مسابقات به موفقیت دست یافت و در نهایت اسپانیا با شایستگی قهرمان شد.

وی با بیان اینکه طرفدار تیم خاصی نبود، اضافه کرد: با توجه به اینکه سال‌ها در فوتبال آلمان بازی کرده ام، دوست داشتم آلمان بتواند در جام نوزدهم به عنوان قهرمانی دست یابد اما اسپانیا هم با بازی‌های خوب توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

اوزیل برای انتخاب آلمان با من مشورت کرد
کاپیتان تیم فوتبال استیل‌آذین در مورد "مسعود اوزیل" و اینکه گفته می‌شود وی این بازیکن را به تیم ملی آلمان فرستاده، تصریح کرد: مدیر برنامه‌های من و مسعود یک نفر است، به همین دلیل وقتی مسعود می‌خواست از دو کشور ترکیه و آلمان یکی را انتخاب کند، با من مشورت کرد و در نهایت قبول کرد در تیم ملی آلمان بازی کند و خوشبختانه انتخاب خوبی برایش بود.

جانشین ایران متزلزل بود
وی در مورد عملکرد تیم‌هایی آسیایی در جام نوزدهم اظهار داشت: کره شمالی جانشین ایران در این جام، نتایج عجیب و غریبی کسب کرد. آنها برابر برزیل عالی بودند اما مقابل پرتغال و ساحل عاج بسیار متزلزل. البته در مجموع عملکرد آسیایی‌ها خصوصا تیم‌های کره جنوبی و ژاپن در این جام رضایت بخش بود.

مهدوی‌کیا با تاکید بر اینکه بسیار حیف شد ایران در این مسابقات حضور نداشت، افزود: اگر در این جام حضور داشتیم و در گروه کره شمالی قرار می گرفتیم، کارمان بسیار سخت بود اما شاید هم در گروه‌های دیگر می توانستیم مانند کره جنوبی و ژاپن عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

تمام تیم‌های آسیایی در حال پیشرفت هستند
وی با بیان اینکه قطعا از تیم ملی خداحافظی کرده است، در مورد اینکه با توجه به عملکرد قابل قبول آسیایی‌ها در جام جهانی تیم ملی ایران می توانند در مسابقات جام ملت‌ها نتایج مدنظر اهالی فوتبال را کسب کند، تاکید کرد: نمی توان هیچ چیز را پیش بینی کرد و تنها می توان گفت تمام تیم‌های آسیایی در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو هستند که در این بین تیم ملی هم باید با برنامه ریزی مناسب از این غافله عقب نماند.

دریافت پیراهن 7 برزیل افتخار بزرگی برایم بود
کاپیتان تیم فوتبال استیل‌آذین در پایان در مورد دیدارش با "جرزینهو" اسطوره فوتبال برزیل گفت: دیدار بسیار جالبی بود و اینکه این بازیکن بزرگ من را می شناخت و پیراهن شماره 7 امضا شده برزیل را به من داد، باعث افتخارم است. در این دیدار با جرزینهو در مورد فوتبال برزیل و ایران صحبت کردیم که در مجموع برای من جالب و فراموش نشدنی بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016