چهارشنبه 23 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساشا ايليچ، مربی تيم فوتبال استيل آذين: مربی دروازه بان‌های استيل آذين نيستم، ای کاش با پرسپوليس قهرمان می‌شديم، مهر

مربی تيم فوتبال استيل آذين با بيان اينکه شرح وظايف مربيان در اين تيم مشخص است، گفت: مربی دروازه‌بان‌ها نيستم که با عابدزاده موازی کاری داشته باشم.
ساشا ايليچ در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان مطلب فوق گفت: با توجه به پيشنهادی که از سوی تومباکوويچ برای همکاری دريافت کردم و همچنين شناختی که از فوتبال ايران داشتم، قبول کردم اين بار به عنوان مربی به فوتبال ايران بازگردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: من چند سال در تيم‌های ليگ برتری و دسته اولی فوتبال ايران بازی کرده‌ام و از وضعيت فوتبال و بازيکنان کشورتان شناخت زيادی دارم. همچنين زبان فارسی را بلدم که در اين زمينه هم می توانم به تومباکوويچ کمک کنم.

دروازه‌بان پيشين پرسپوليس با اشاره به اينکه مربی دروازه‌‎بان‌های استيل آذين نيست، افزود: در کنار يانکوويچ و به همراه پيروانی، شاهرودی و عابدزاده برای آماده‌سازی تيم به تومباکوويچ کمک می‌کنيم. برخلاف اخبار مطرح شده موازی کاری با عابدزاده ندارم زيرا وی وظيفه آماده سازی دروازه‌بان‌ها را برعهده دارد و من دستيار تومباکوويچ هستيم.

وی اضافه کرد: عابدزاده يکی از دروازه‌بان‌های برتر فوتبال ايران است که در بخش آماده سازی دروازه‌بان‌ها هم عملکرد خوبی دارد. من با پيروانی در پرسپوليس همبازی بودم و می دانم شاهرودی هم يکی از بازيکنان مطرح سال‌‎های پيش پرسپوليس بوده است.

ايليچ اضافه کرد: در يک تيم حرفه‌ای حضور ۶ مربی اتفاق عجيبی نيست زيرا در تمام دنيا مربيان يک تيم تعداد بيشتری مربی وجود دارد، حتی تعداد مربيان بعضی از تيم‌های اروپايی دو رقمی است. ضمن اينکه شرح وظايف تمامی مربيان در تيم استيل آذين مشخص است و همه مربيان وظايف خود را به خوبی می دانند.

وی با بيان اينکه روزهای بسيار خوبی را در فوتبال ايران سپری کرده است، خاطرنشان کرد: نتايج فوتبال ايران را تا حدودی پيگيری می‌کردم و حضورم در پرسپوليس را هم هيچ وقت به خاطر هوادارانش فراموش نمی‌کنم. ای کاش در آن سال با توجه به حمايت تماشاگران پرسپوليس قهرمان ليگ می شديم.

مربی جديد تيم فوتبال استيل آذين در مورد وضعيت اين تيم هم گفت: در اين تيم بازيکنان بزرگی حضور دارند که حتی تعدادی از آنها در تيم‌های مطرح اروپايی بازی کرده‌اند. با توجه به اين شرايط تمام تلاش‌مان اين است تا آغاز ليگ بازيکنان را به آمادگی مطلوب برسانيم و از همان روزهای نخست مسابقات خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016