چهارشنبه 23 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين کعبی: علاقه ای ندارم در مورد تيم ملی کشورم حرفی بزنم، ايلنا

به رغم شکست در دو ديدار تدارکاتی اخير، اما اعتقاد دارم تدريجا به شرايط آرمانی نزديک می‌شويم و با اضافه شدن نفرات جديد، بی‌ترديد مدعی اصلی قهرمانی در ليگ برتر ايران خواهيم بود.


ايلنا: کاپيتان اسبق تيم ملی فوتبال ايران و بازيکن کنونی تيم فوتبال استيل آذين گفت: حرف‌هايم را در مورد تيم‌ ملی بارها مطرح کرده‌ام، که عوارض آن محروميت شش ماهه مصاحبه در خصوص تيم ملی بوده و الان نيز با وجود گذشت تنها چند هفته از اين محروميت هيچ علاقه‌‌ای ندارم تا در اين مورد صحبت کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حسين کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، افزود: الان در کنار بازيکنان استيل آذين در اردوی اتريش هستم، اردوی بسيار منظم و مفيدی را سپری کرده‌ايم و در حال حاضر نيز انجام تمرينات تاکتيکی و بازی‌های دوستانه مد نظر کادر فنی تيم است و برای رسيدن به آمادگی مطلوب تلاش می کنيم.
وی تصريح کرد: به رغم شکست در دو ديدار تدارکاتی اخير، اما اعتقاد دارم تدريجا به شرايط آرمانی نزديک می‌شويم و با اضافه شدن نفرات جديد، بی‌ترديد مدعی اصلی قهرمانی در ليگ برتر ايران خواهيم بود.
کاپيتان اسبق تيم ملی در خصوص وضعيت تومباکوويچ اظهار داشت: او به تازگی کار خود را شروع کرده و دارای کارنامه مشخص و درخشانی است و اين روزها نيز بسيار تلاش می‌کند تا شناخت کافی از تيم و نفرات آن پيدا کند.
کعبی ادامه داد: خوشبختانه مديريت باشگاه نيز با درايت و دورانديشی، حمايت لازم را از وی انجام داده و تمام امکانات را برای او و بازيکنان فراهم کرده و تاکنون نيز هيچ مشکلی نداشته‌ايم.
وی پيرامون وضعيت آمادگی خود گفت: از روز اول تمرينات با تمام وجود در خدمت تيم بوده‌ام و در حال حاضر نيز به اذعان کادر فنی از آمادگی مطلوبی برخوردارم و لحظه‌شماری می‌کنم تا بازی‌های ليگ آغاز شود تا بتوانم ميزان آمادگی خود را به نمايش بگذارم.
حسين کعبی در پايان گفت‌وگوی خود در خصوص بازی‌های جام جهانی خاطر نشان کرد: با انجام اين بازی‌ها، اولين نکته‌ای که موجب تاسف می‌شود، عدم حضور تيم ملی کشورمان بود که با بداقبالی از اين رقابت‌ها دور ماند اما چنانچه بخواهيم از اين موضوع عبور کنيم بايد اذعان داشت که در مرحله نيمه نهايی بسياری از تيم‌های مدعی از جمله آرژانتين و برزيل حذف شدند. اما از ابتدای مسابقات و حتی قبل از آن اگر می‌خواستيم در کنار اين دو تيم از تيم ديگری نيز نام ببريم، قطعا آن تيم اسپانيا بود که نهايتا نيز با درايت و هوشياری به مقام قهرمانی دست يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016