چهارشنبه 23 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلاش برای راه‌اندازي دو شبکه تلويزيوني ورزشي، همشهری

رئيس شوراي هماهنگي و سياستگذاري ورزش سازمان صدا و سيما گفت: با موافقت رئيس سازمان به دنبال راه‌اندازي دو شبکه تلويزيوني ورزشي هستيم.

علی اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه سیما و رئیس شورای هماهنگی و سیاستگذاری ورزش سازمان صدا و سیما گفت: یکی از این شبکه‌ها به فوتبال اختصاص خواهد داشت و دیگری سایر رشته‌ها را پوشش می‌دهد و درحال حاضر تنها مشکل ما تامین بودجه حداقل 160 میلیارد تومانی برای راه‌اندازی آنهاست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی که دربرنامه یک دنیا یک جام رادیو گفت و گو حضور داشت ادامه داد: در این مورد با سازمان تربیت بدنی مذاکراتی داشته‌ایم و امیدوارم سازمان ورزش سهم خود را از محل اعتبارات این سازمان به ما پرداخت کند تا مقدمات راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این شبکه‌های تلویزیونی برای ورزش ایران فراهم شود.

رئیس شورای ورزش صدا و سیما در پاسخ به این سوال که آیا سازمان ورزش مانند زمان آقای علی‌آبادی به دنبال مدیریت این شبکه‌هاست گفت: مشکل فعلی ما پول است. سازمان ورزش فعلا پول بدهد بعدا این مسائل قابل حل است!

پورمحمدی در مورد تهدید علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر جلوگیری از پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال لیگ برتر در صورت بالا نرفتن حق پخش مسابقات از طرف صدا و سیما گفت: افزایش بدون منطق حق پخش مسابقات موضوعی نیست که سازمان صدا و سیما زیر بار آن برود. من امیدوارم در یک فضای صمیمی و با تفاهم این مشکل بین ما و فدراسیون فوتبال به خوبی حل شود و هدف ما کمک به فوتبال است.

مدیر شبکه سه سیما درباره هزینه و درآمدهای سازمان صدا و سیما از محل پخش 64 مسابقه جام جهانی آفریقای جنوبی گفت: من از درآمدهای صدا و سیما از محل آگهی‌ها خبری ندارم ولی درمورد خرید آن ما از حدود شش ماه قبل در قالب یک کمیته تخصصی مذاکرات جدی را برای خرید امتیاز پخش آغاز کردیم و در نهایت با درایت آقای تقدس‌نژاد، معاون اداری و مالی صدا و سیما توانستیم با هفت و نیم میلیارد تومان تمامی مسابقات را خریداری کنیم.

پورمحمدی درپاسخ به این سوال که پوشش خبری مسابقات درمحل رویداد چندان قوی نبود و حتی تنها خبرنگار صدا و سیما آی دی کارت فیفا و بلیت مسابقات را هم نداشت افزود: ما بسیار دیر اقدام به خرید حق پخش کردیم و همین موضوع مشکلاتی را به وجود آورد و نتوانستیم برای خبرنگار واحد مرکزی خبر کاری کنیم، هر چند پوشش تمام مسابقات در شهرهای مختلف آفریقای جنوبی برای صدا و سیما هزینه زیادی بر می‌داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016