دوشنبه 25 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريمی به جرم روزه خواری از استيل آذين اخراج شد - كريمي: با وعده كيك و سانديس نمي‌توان تماشاگر به ورزشگاه آورد، ايلنا

در اطلاعيه باشگاه اشاره‌ای به گفت‌وگوی انتقادی کريمی درباره مديريت باشگاه نشده است، با اين حال برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که انتقاد آشکار از مصطفی آجورلو، يکی از دلايل تصميم باشگاه استيل آذين بوده است.

[ویدئو: مصاحبه با آجرلو درباره اخراج علی کریمی در برنامه 20:30]

ايلنا: باشگاه استيل آذين در تصميمی غافلگيرکننده علی کريمی ‏ ستاره اين تيم را اخراج کرد.

به گزارش ايلنا وب سايت باشگاه استيل آذين دليل اين تصميم را برخی تخلفات و عدم تمکين در اجرای مقررات از اين باشگاه خوانده است.

به دنبال اين تصميم روابط عمومی باشگاه اطلاعيه ای صادر کرد که در بخشی از آن دليل اخراج کريمی واضح تر بيان شده است :«باشگاه فرهنگی ورزشی استيل آذين وظيفه خود می داند در مقابل عدم تمکين در اجرای مقررات و حرمت شکنی و تظاهر به روزه خواری آقای علی کريمی يکی از بازيکنان تيم فوتبال اين باشگاه و عدم رعايت شئونات ماه مبارک رمضان در جريان تمرين به وظيفه دينی و قانونی خود عمل نموده و اخراج اين بازيکن را اعلام نمايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از آنجايی که تعظيم شعائر الهی و حرمت نهادن به مقدسات دين مبين اسلام در اولويت باشگاه فرهنگی ورزشی استيل آذين قرار دارد و متاسفانه اين موضوع از جانب بازيکن مذکور رعايت نشده و حتی با توهين وی به مسئولان فدراسيون فوتبال و مقررات همراه بوده و عليرغم تذکرات سرپرست تيم ، وی به اقدام خود ادامه داده و اصرار بر انجام اين تخلف داشته است ، اين بازيکن از همراهی تيم فوتبال استيل آذين محروم است.بی ترديد آنچه در درجه بالاتری از عناوين و افتخارات ورزشی قرار دارد ، ايستادگی و پافشاری بر مبانی دين مبين اسلام و اصول اخلاقی است که موجبات تعالی و قدسيت انسان را فراهم می آورد.بی گمان نگاه ابزاری و هدف محور به ورزش بدون لحاظ داشتن جنبه های معرفتی ، معنوی و انسانی منجر به حاکميت اخلاق و معنويت در ورزش نمی شود. از همين رو اميدواريم که اقدام باشگاه استيل آذين در الويت دادن به اصول اخلاقی تبديل به يک رويه در ورزش کشور گردد و ورزش به فرموده امام خمينی(ره) نه به عنوان هدف که به عنوان وسيله ای در جهت نيل به تعالی تلقی گردد.»

در اطلاعيه باشگاه اشاره ای به گفت گوی انتقادی کريمی درباره مديريت باشگاه نشده است ، با اين حال برخی گمانه زنی های حاکی از آن است که انتقاد آشکار از مصطفی آجورلو ، مديرعامل باشگاه يکی از دلايل تصميم باشگاه استيل آذين بوده است.

کريمی پيش و پس از بازی مقابل استيل آذين در گفت و گوهايی جداگانه به شيوه مديريت باشگاه اعتراض کرد و از حسين هدايتی ، مالک باشگاه خواست مديری ديگر را انتخاب کند.

به گزارش فارس، كريمي با انتقاد از شرايط مديريتي باشگاه استيل‌آذين، عنوان كرد: يك تيم نمي‌تواند فقط با در اختيار گرفتن بازيكنان بزرگ قهرمان شود. شرايط و امكانات بايد طوري به هم متصل باشند كه تيم به موفقيت برسد؛ اما متاسفانه استيل‌آذين تا به امروز اين شرايط را نداشته است.

كريمي كه روي سخنش به مالك باشگاه استيل‌آذين بود، گفت: اگر آقاي هدايتي از اين تيم قهرماني مي‌خواهد، بايد بداند مديرعاملي را به اين تيم مي‌آورد كه بتواند ضعف‌ها را برطرف كند. مگر مي‌شود تماشاگر را با اجبار و با وعده كيك و سانديس به ورزشگاه‌ها بياوريم؟ اينها مثال است و فكر مي‌كنم مديريت روي اين مثال‌ها بايد فكر جدي كند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــ

لينک سايت کريمی از سايت استيل آذين برداشته شد

در حالی که هنوز لينک وب سايت حميد استيلی در سايت استيل آذين قرار دارد،اين باشگاه لينک سايت علی کريمی را از روی سايتش بر داشت.

ايلنا:کمتر از يک ساعت قبل از انتشار خبر علی کريمی از استيل آذين‏،آدرس وب سايت اين بازيکن از سايت باشگاه استيل آذين حذف شد.اين در حالی است که هنوز لينک سايت حميد استيلی،سرمربی فصل گذشته استيل آذين هنوز روی اين سايت قرار دارد.

به گزارش ايلنا،علی کريمی در چند روز اخير انتقادهای تندی عليه مصطفی آجرلو کرده بود و حتی در آخرين اظهار نظر خود گفته که تا زمانی که او مدير عامل استيل آذين است نمی شود راجع به قهرمانی صحبت کرد.به نظر می رسد اختلاف بين آجرلو و کريمی باعث اين اخراج شده است ولی روابط عمومی استيل آذين روزه خواری کريمی و عدم تمکين از قوانين شرع اسلام را از عوامل اخراج اين بازيکن می دانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016