چهارشنبه 23 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی مهدوی کيا: تومباکوويچ روحيه قهرمانی را به استيل آذين تزريق می کند، ايلنا

- اردوی خوبی را پشت سر گذاشتيم و در شرايط مناسبی برای حضور در مسابقات ليگ آماده شديم.



ايلنا: کاپيتان تيم فوتبال استيل آذين که تيمش را در اردوی اتريش همراهی می کند معتقد است لوبيسا تومباکوويچ که هميشه در دوران مربيگری اش در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بوده می تواند روحيه قهرمانی را به استيل آذين تزريق کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، مهدی مهدوی کيا در خصوص اردوی آماده سازی اين تيم در استگرزباخ اتريش گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتيم و در شرايط مناسبی برای حضور در مسابقات ليگ آماده شديم. محل تمرينات، هتل و همه امکانات فراهم بود و با استفاده از اين امکانات تمرينات خوبی انجام داديم. بازی های تدارکاتی انجام شده هم مفيد و مناسب بود. با حريفان خوبی بازی کرديم که فشار زيادی به تيم وارد آوردند. طبيعتا نتيجه چنين بازی هايی در شرايط بدنسازی اهميت ندارد اما بازی ها می تواند برای بهبود روند آماده سازی تيم مفيد و موثر باشد.
کاپيتان استيل آذين که پس از سال ها فصل آماده سازی را در يک تيم ايرانی سپری کرد در اين خصوص گفت: طبيعتا شرايط تيم های اروپايی با باشگاههای ما متفاوت است. من در همه سال های گذشته با تيم های اروپايی در اردوی آماده سازی و دوران بدنسازی حضور داشتم. امکانات ما در ايران و اردوهای آماده سازی داخلی قطعا مثل کشورهای اروپايی نيست اما فکر می کنم استيل آذين شرايط خوبی داشته و تمرينات منظم و حرفه ای را پشت سر گذاشته ايم.
مهدوی کيا معتقد است زود شروع کردن تمرينات به معنی پيشی گرفتن از ساير رقبا نيست. او در اين خصوص گفت: ما تمرينات را در زمان خوبی شروع کرديم و کارهای آماده سازی تيم ما قبل از بعضی باشگاههای ديگر آغاز شد اما اين برتری خاصی برای ما ايجاد نمی کند. مهم اين است که به خوبی آماده شويم و در شرايط مسابقه قرار بگيريم. اميدوارم از فرصت باقيمانده به خوبی استفاده کنيم و با بازگشت ملی پوشان و همچنين چند بازيکن که دچار مصدوميت شدند با تيم کامل تمرين کنيم و در رقابت های ليگ برتر حضور موفق و پرقدرتی داشته باشيم.
کاپيتان استيل آذين عملکرد اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات را قابل قبول دانست و اظهار داشت: بازيکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب شدند و تيم ما به خوبی تقويت شد اما فکر می کنم بايد يک يا دو بازيکن ديگر هم جذب کنيم تا تيم برای رقابت قهرمانی تکميل شود. در مجموع عملکرد استيل آذين در فصل نقل و انتقالات قابل قبول بوده و بازيکنان تاثيرگذاری جذب شده اند.
مهدوی کيا در خصوص رقابت مدعيان برای کسب عنوان قهرمانی گفت: من فکر می کنم همه تيم ها تلاش زيادی داشته اند، بازيکنان خوبی جذب کرده اند و با انگيزه زياد وارد مسابقات ليگ می شوند. چيزی قابل پيش بينی نيست اما طبيعتا برخی تيم ها با انگيزه قهرمانی و سرمايه گذاری بيشتری مسابقات را آغاز می کنند.
کاپيتان استيل آذين همچنين در خصوص تومباکوويچ سرمربی جديد اين باشگاه که کار خودش را در اردوی اتريش آغاز کرده اظهار داشت: مدتی است که زير نظر تومباکوويچ کار می کنيم و فکر می کنم تمرينات خوبی با او داشته ايم. اين مربی صاحب افتخارات زيادی است و کارنامه موفقی داشته است. نکته مهم اين است که هميشه تيم های قدرتمندی داشته و برای قهرمانی تلاش می کرده است. اين که يک مربی هميشه برای قهرمانی مبارزه کرده امتياز خوبی است و فکر می کنم مربی ای که چنين تفکری دارد، می تواند به تيم ما هم روحيه قهرمانی را تزريق کند. ما در اين فصل بايد به فکر قهرمانی باشيم و با حضور تومباکوويچ می توانيم به اين هدف دست يابيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016