دوشنبه 25 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هافبك تيم فوتبال استيل‌آذين: روز بازي با استقلال همه بازيكنان تيم ما در رستوران غذا خوردند، نود

هافبك تيم فوتبال استيل‌آذين تهران گفت: روز بازي با استقلال همه بازيكنان تيم ما در رستوران غذا خوردند و 95 درصد فوتباليستها نيز روزه نمي گيرند.

[ویدئو: مصاحبه با آجرلو درباره اخراج علی کریمی در برنامه 20:30]

مصاحبه خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا) را با "مهرزاد معدنچي" در ادامه بخوانيد:

* در حالي كه از آمادگي خوبي برخوردار هستي اما در تركيب قرار نمي گيري؛ از اين موضوع ناراحت نيستي؟

- من طي هفته تمرينات بسيار خوبي را پشت سر گذاشتم اما ناگهان گفتند كه در ليست 11 نفره نيستي؛ در حالي كه فكر مي كنم دليل اين موضوع نيز فني نيست.

* در اين مورد اعتراضي به كادر فني تيم نكردي؟

- تومباكوويچ بعد از بازي از عملكردم در اين بازي تمجيد كرد و حتي به من گفت كه براي اين بازي حساب ويژه‌اي روي من كرده بود. با اين حال نمي دانم چرا در تركيب ثابت به ميدان نرفتم!

* با اين وجود حتي صاحب موقعيت هم شدي اما پايت به گلزني باز نشد.

- در آن لحظه تمركز نداشتم و از 6 قدمي توپ را به آسمان زدم. نيمكت نشيني من را شوكه كرده بود و شايد يكي از دلايل اينكه موقعيت را خراب كردم همين بود.

* علي كريمي اين روزها كانون بسياري از خبرهاست و صحبتهاي او عليه مديرعامل تيم سروصداي زيادي به پا كرده است.

- يكي از مواردي كه علي به آن اعتراض داشت جنس پيراهنهاي ما بود كه متاسفانه با وجود اعتراض علي به اين موضوع اما كسي به حرفهاي او توجه نكرد.

* اما حالا وي به دليل روزه‌خواري از تيم اخراج شده است!

- روز بازي با استقلال همه بازيكنان تيم ما در رستوران غذا خوردند و 95 درصد فوتباليستها نيز روزه نمي گيرند. ما همه مسلمانيم و به اعتقاداتمان پايبنديم اما واقعا با اين شرايط روزه گرفتن برايمان مشكل‌ساز است. ما سر تمرين قوطيهاي آب كنار زمينمان داريم با اين وجود من به شخصه نديده‌ام كه كريمي در ملا عام روزه‌خواري كند. به نظر من اصلا درست نيست كه روزه‌داري يا روزه‌خواري يك نفر را رسانه‌اي كنيم. مسلمانان بايد عيب يكديگر را بپوشانند. حتي از اسم علي مي توان به اعتقادات مذهبي خانواده وي پي برد و اينكه او را متهم به روزه‌خواري كنيم درست نيست.

* اينكه وي به همين دليل از تيم اخراج شده را چطور مي بيني؟

- چنين اتفاقي نخواهد افتاد. كريمي و مهدوي كيا جزء بزرگترين فوتباليستهاي ايران هستند و به لحاظ اخلاقي و شخصيتي قابل احترام‌ هستند. فكر مي كنم به زودي همه اين سوء تفاهمات حل شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علي کريمي:مدعيان را به خدا واگذار مي کنم

علي کريمي در پاسخ به بيانيه‌ي باشگاه استيل آذين مبني بر اخراجش از اين باشگاه، تاکيد کرد که تمام اين حاشيه‌سازي‌هاي در پاسخ به يک مصاحبه است نه چيز ديگري.

باشگاه استيل آذين ظهر روز يک‌شنبه در بيانيه‌اي رسمي اعلام کرد که علي کريمي بازيکن اين تيم به دليل آنچه که روزه‌خواري و توهين به مسوولان فدراسيون فوتبال در جريان تمرين‌هاي اين تيم خوانده شده، از اين باشگاه اخراج شده است، اين در حالي است که اين بازيکن نامدار فوتبال ايران تمام دلايل مطرح شده در اين‌باره را رد کرده و مدعيان آن را به خدا واگذار مي‌کند.

علي کريمي در اين باره گفت: «سال‌هاي سال است که بازي مي‌کنم اما هيچ گاه در مورد من چنين مسائلي مطرح نشده و نبوده چرا که من يک مسلمان هستم و به مسائل ديني و مذهبي اعتقاد دارم. آن‌ها اگر چنين ادعايي داشتند چرا همان روز اعلام نکردند و اجازه دادند من برابر استقلال بازي کنم.فکر مي‌کنم همه اين حاشيه‌سازي‌ها به خاطر مصاحبه من قبل از بازي در مورد مديريت قبلي بوده است.»

کريمي ادامه مي دهد:«در مورد مطلبي که از قول من درباره‌ي آقايان عزيزمحمدي و عليپور نوشته بودند بايد اين نکته را متذکر شوم که اين عزيزان در فدراسيون زحمت‌هاي زيادي را متحمل مي‌شوند و هيچ وقت به خودم اجازه ندادم و نمي‌دهم به آن‌ها توهين کنم. شما مي‌توانيد از آقايان عزيزمحمدي و عليپور سوال کنيد که آيا تا به امروز صحبتي از من درباره‌ي آن‌ها ديده‌اند يا نه.در واقع تمام حاشيه‌سازي‌هاي اخير، در پاسخ به يک مصاحبه بوده و خدا بر همه چيز آگاه است. »


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016