دوشنبه 25 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انکار اتهام باشگاه استيل آذين؛ کريمی: اگر موضوع روزه خواری بود چرا گذاشتيد مقابل استقلال بازی کنم، ايلنا

برخی گمانه زنی ها حاکی از احتمال بازگشت کريمی به استيل آذين است. رابطه صميمانه او با حسين هدايتی و اعلام مخالفت برخی از اعضای هيات مديره و نيز کاپيتان تيم با اين حکم ، احتمال بازگشت کريمی را بيشتر می کند


ايلنا : علی کريمی ستاره تيم استيل آذين که ديروز به اتهام روزه خواری از اين باشگاه اخراج شد ‏، می گويد نم تواند بپذيرد که علت تصميم باشگاه همين بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا ، کريمی در گفت و گو با سايت گل با اشاره به فاصله زمانی ميان ادعای روزه خواری اش با حکم اخراج می گويد:« من بچه مسلمان هستم و به اعتقادات دينی‌‌ام هم پايبند هستم من سال‌هاست که فوتبال بازی می‌کنم و چرا در اين مدت هيچ خبری از روزه‌خواری من نبوده است اما تا عليه مديريت تيم مصاحبه کردم روزه‌خوار شدم. خوب است که اين دوستان علت واقعی اخراج من را اعلام کنند چون اگر واقعا آنها نگران مسائل دينی بودند نبايد اجازه می‌دادند من در بازی با استقلال بازی کنم.»
باشگاه استيل آذين يک روز پس از بازی مقابل استقلال در هفته چهارم ليگ برتر ، در اطلاعيه ای خبر از اخراج کريمی به دليل روزه خواری در تمرينات داد د ، با اين حال مصطفی آجورلو ، مديرعامل باشگاه ساعاتی بعد مدعی شد که علت اصلی اخراج اين بازيکن توهينی بوده که او به مديران سازمان ليگ فدراسيون فوتبال کرده است.به گفته آجورلو ، کريمی در تمرين استيل آذين از مسيئولان تدارکات تيم آب خواسته بود ، اما وقتی با يادآوری آنها درباره ابلاغيه سازمان ليگ به باشگاهها روبرو شده ، با صدای بلند به مسئولان سازمان ليگ هم توهين کرده است.
با اين حال کريمی اتهام توهين به مديران فدراسيون فوتبال را هم نمی پذيرد:«اين چيزی که به من نسبت داده شده حقيقت ندارد.از خود آقای محمدی و عليپور هم اگر بپرسيد خواهند گفت که چنين چيزی ممکن نيست چون من تا به حال امکان نداشته به آنها توهين کنم.»
برخی گمانه زنی ها حاکی از احتمال بازگشت کريمی به استيل آذين است. رابطه صميمانه او با حسين هدايتی از يک طرف و اعلام مخالفت برخی از اعضای هيات مديره و نيز کاپيتان تيم با اين حکم از طرف ديگر ‏، احتمال تغيير معادلات را جدی تر می کند.خود او در اين باره به سايت گل می گويد:« تا روشن شدن کل موضوع حرف خاصی ندارم. اما همه چيز به زودی روشن می شود.»
استيل آذين در هفته پنجم ليگ برتر ، پس فردا با مس کرمان بازی می کند ، اين در حالی است که علی کريمی با کارت زردی که در بازی با استقلال گرفت ، سه اخطاره شد و فرصت حضور مقابل مس را از دست داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016