شنبه 30 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيلترهاي جديد براي اعزام برون‌مرزي ركابزنان پتروشيمي تبريز، ايسنا

دبير فدراسيون دوچرخه سواري گفت: تيم پتروشيمي تبريز براي شركت در تور چين بايد موافقت فدراسيون و شوراي برون مرزي را داشته باشد.

محمدرضا كاشاني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: باشگاه پتروشيمي تبريز چندي پيش به خاطر اتفاقاتي كه در تور چين رخ داده بود از سوي كميته انضباطي فدراسيون با محروميت و جريمه مواجه شد كه حكم به آنها ابلاغ شده است. پس از مسايل آنها اعلام كردند كه دوباره قصد دارند در تور ديگري در چين شركت كنند كه بلافاصله نامه‌اي به آنها زده و خواستيم كه در اين اعزام ضوابط را رعايت كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: ضوابط اعزام اين است كه بايد ابتدا درخواست رسمي خود را به فدراسيون ارايه كنند. سپس فدراسيون اين درخواست را به شوراي برون مرزي سازمان تربيت بدني مي‌فرستد و پس از موافقت آنها است كه اعزام خواهند شد.

دبير فدراسيون دوچرخه سواري با تاكيد بر اينكه هنوز درخواستي از سوي باشگاه پتروشيمي به فدراسيون نرسيده است، خاطرنشان كرد: روند شوراي برون مرزي اين است كه معمولا 45 روز قبل از اعزام بايد كارها آغاز شود اما اعزام باشگاه پتروشيمي اواسط شهريور است كه حداكثر 20 روز فاصله است. به هر حال اگر درخواست آنها ارايه شود مي‌توانيم با درايت فدراسيون و همكاري شوراي برون مرزي در مورد اين سفر تصميم‌گيري كنيم.

وي ادامه داد: اگر كارهاي اعزام باشگاه پتروشيمي به چين هم هماهنگ شود آنها قبل از اعزام بايد در كميته فرهنگي فدراسيون توجيه شوند.

كاشاني از اعزام تيم ملي پيست ايران به كاپ آسيايي تايلند خبر داد و گفت: تيم ايران با تركيبي 29 نفره (13 مرد و 9 زن، دو مربي، دو سرپرست، يك مكانيسين، نماينده سازمان و نماينده فدراسيون) 17 شهريور به بانكوك مي‌رود. مسابقات هم 20-21 شهريور خواهد يود.

وي افزود: تيم ملي كوهستان ايران هم مهرماه به مسابقات قهرماني آسيا اعزام مي‌شود. 10 ملي‌پوش مرد و يك ملي‌پوش زن را اعزام خواهيم كرد كه براي نخستين بار است در اين بخش يك نفر زن را مي‌بريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016