پنجشنبه 28 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مايلی کهن: بنده سگ اسلام هم نيستم، ايلنا

کسانی ادعای اسلام و مسلمانی دارند صرفا به دنبال تخريب افراد در سخنرانی ها هستند. دادرس کجای فوتبال ايران قرار دارد که در خصوص من اظهارنظر می کند؟


ايلنا : محمد مايلی کهن ، سرمربی تيم فوتبال سايپا ، در پاسخ به مهدی دادرس ، يکی از مشاوران مديرعامل باشگاه سايپا ، گفت که خود را سگ اسلام هم نمی داند.دادرس پيش از اين گفته بود مايلی کهن تصور می کند از ديگران مسلمانتر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا ، سرمربی تيم سايپا در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل ملوان ، از پخش مصاحبه دادرس در برنامه های تلويزيون انتقاد کرد و گفت :«بنده سگ اسلام هم نيستم در حالی که کسانی ادعای اسلام و مسلمانی دارند صرفا به دنبال تخريب افراد در سخنرانی ها هستند. مگر در مصاحبه ام چه چيز بی موردی در خصوص دادرس گفتم که بخواهد اين گونه عليه مايلی کهن صحبت کند؟ مهدی دادرس کجای فوتبال ايران قرار دارد که در خصوص من اظهارنظر می کند؟ جالب است تلويزيون پيش از پخش مصاحبه ام به سراغ دادرس می رود و در برنامه ۹۰ در شرايطی که هنوز مصاحبه‌ام پخش نشده اقدام به پخش مصاحبه دادرس می کند. اگر بنده عيب و ايراد دارم چرا آقای دادرس که ادعای مسلمانی می کند در تلويزيون با آبروی افراد بازی می‌کند؟ در واقع چرا نبايد به خوبی های مايلی کهن اشاره شود و به جای اشاره به کسب عنوان چهارم فوتسال جهان و سومی فوتبال آسيا صرفا به حواشی حضورم در تيم ملی پرداخته شود؟ » دادرس در گفت و گويی که دوشنبه شب گذشته از برنامه تلويزيونی ۹۰ پخش شد به مايل يکهن يادآوری کرد که در زمان جوانی اش از فنس های کنار زمين بالا رفته تا تماشاگری را کتک بزند ، يک بار هم به داور بازی حمله کرده است.
با وجود پيروزی ۳ به ۲ مقابل ملوان ، مايلی کهن از داور بازی هم به خاطر مکث هنگام اعلام پنالتی برای حريف انتقاد کرد:« تنها چاره گلزنی ملوان در اين بازی از روی نقطه پنالتی بود که متاسفانه هر دو گل ملوان از اين طريق حاصل شد، هر چند در صحنه اعلام پنالتی داور اندکی مکث کرد و پس از اعتراض بازيکنان سايپا، مدعی شد که کمک داور به وی علامت داد که پنالتی بوده است، ما که از پشت کوه نيامده‌ايم که داور اين طور در صدر توجيه‌مان بر آمد.»
مايلی کهن که در انزلی به دنيا آمده است ، بی توجهی مديران اين شهر و باشگاه ملوان را به کيفيت چمن ورزشگاه تختی ، تاسف بار خواند:« پارسال که به انزلی آمدم استاديوم تختی از چمن فوق‌العاده‌ای برخوردار بود ولی در اين بازی چمنی را مشاهده کرديم که به هيچ عنوان قابل انجام يک بازی ليگ برتر نبود، بايد به مديرانی که اين زمين ايده‌آل را به وضعيت فعلی درآوردند خسته نباشيد گفت. باور کنيد در ملوان مدير قابلی وجود ندارد که حتی پنج ميليون تومان هزينه چمن کند. بعد همين آقايان به مديرعاملی ملوان می رسند و مسايلی به وجود می آورند که همگان می دانند.»
ميلاد غريبی ، بازيکنی بود که مايلی کهن بعد از بازی مقابل ملوان ، کيفيت بازيش را تمجيد کرد اما گفت در عين حال متعجب است که چرا به جوانان مستعدی مثل او کسی توجه نمی کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016