دوشنبه 1 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وحید هاشمیان: خداحافظی نکرده ام، برای مربیگری زود است، ایلنا

وحید هاشمیان برخلاف فصل های دیگر، روزهای آرامی را سپری می کند. او که در این سالها معمولا در چنین برهه ای درگیر بازی های تیم ملی و باشگاهش بود، حالا نه در تیم ملی حضور دارد و نه در یک تیم باشگاهی بازی می کند. هاشمیان که بیشتر زمان خود را روی تمرینات انفرادی، تماشای فیلم های آموزشی مربیگری، خواندن کتاب های فوتبال و به روز کردن سایت اختصاصی اش(www.worldandsport.com) می گذارد در گفت و گو با ایلنا تاکید می کند فعلا پيشنهادي ندارد.

در رسانه ها خبر خاصی از شما دیده نمی شود. خودتان دوست دارید همه را بی خبر بگذارید یا واقعا خبری نیست؟

من دوست دارم آرامش داشته باشم. وظیفه من بازی کردن است نه ارتباط با رسانه ها.

البته شما همیشه از حاشیه به دور بوده اید. شاید این حاشیه سازی گاهی شما را اذیت می کند.

نه، این بخشی از فوتبال است. پرداختن به حاشیه ها تنها در ایران مرسوم نیست و در همه جای دنیا رسانه ها به اخبار حاشیه ای خیلی توجه می کنند. چون مردم این نوع اخبار را بیشتر می پسندند و دوست دارند ببیند در زندگی ستاره ها چه می گذرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بوندسلیگا هم شروع شد ولی شما هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده اید. این روزها مشغول چه کاری هستید؟

این روزها فقط تمرین می کنم. برای خودم می دوم تا از نظر بدنی آماده بمانم. در هامبورگ یک تیم به نام تیم ایرانیان وجود دارد که من معمولا با آنها تمرین می کنم. یک وقت هایی خودم تیم را تمرین می دهم. در کنار فوتبال به کارهای روزمره زندگی ام می رسم. کتاب هایی درباره فوتبال می خوانم تا بتوانم سطح اطلاعاتم را بالا ببرم. خلاصه این وضعیت خیلی هم بد نیست.

دوست نداشتید در فصل جدید برای یک تیم بازی کنید؟ کسی پیش بینی نمی کرد بعد از سال ها بازی در سطح اول بوندسلیگا شما بدون تیم بمانید.

من علاقه داشتم دوباره در بوندسلیگا یک بازی کنم یا در ایران به یک پیشنهاد مناسب پاسخ مثبت بدهم. ولی متاسفانه شرایط جوری نبود که من دوست داشته باشم. پیشنهادات مالی باشگاهها چندان مناسب نبود و مقدور نشد دوباره بازی کنم. من واقعا حاضر نبودم در هر شرایطی بازی کنم. در غیر اینصورت می توانستم به یکی از تیم های دسته دومی آلمان یا دیگر لیگ های اروپایی بروم. از اتریش، استرالیا و بوندسلیگا دو پیشنهاداتی بود ولی من فقط دوست داشتم در لیگ برتر ایران یا بوندسلیگا یک بازی کنم اما نشد. اگر بوخوم در دسته اول می ماند دیگر این شرایط اصلا پیش نمی آمد چون من قرارداد خوبی با این تیم بسته بودم و به صورت اتوماتیک وار تمدید می شود.

در ایران نمی توانستید بازی کنید؟ تا آنجا که رسانه ها اعلام کرده بودند شما پیشنهادات مختلفی داشتید.

اتفاقا شرایط برخی از تیم ها جالب بود ولی بعضی وقت ها همه چیز آنطور پیش نمی رود که تو دست داری. فعلا قسمت بود من بیرون بمانم.

در حال حاضر پیشنهادی وجود دارد؟

تا این لحظه که دارم با شما حرف می زنم خبر خاصی نیست، یعنی پیشنهادی وجود ندارد. در این زمینه باید بیشتر با مدیر برنامه هایم صحبت کنم.
با بیرون ماندن شما این تصور به وجود آمده که از فوتبال خداحافظی کرده اید و می خواهید مربیگری کنید.

نه من خداحافظی نکرده ام. برای مربیگری شاید الان زود باشد. من هنوز وقت دارم و باید وقت بیشتری روی این مسئله بگذارم. در حال حاضر فیلم های آموزشی مختلف را می بینم و در کلاس های مربیگری A ثبت نام کرده ام. از سال آینده این کلاس ها شروع می شود. فعلا تصمیم خاصی برای مربیگری ندارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016