یکشنبه 31 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عصبانيت تومباکوويچ از وعده مسئولان استيل‌آذين، پول سرمربی را نداده‌اند! مهر

سرمربی صربستانی تيم فوتبال استيل آذين به دنبال پرداخت نشدن پيش قسط اول قراردادش قصد حضور بر روی نيمکت اين تيم در ديدار برابر پيکان را نداشت که با پادرميانی مسئولان اين باشگاه راهی قزوين شد اما مشخص نيست با اين شرايط به کارش ادامه دهد يا نه.
به گزارش خبرنگار مهر، " لوييسا تومباکوويچ " ۵۷ ساله روز ۱۴ تيرماه سالجاری رسما به عنوان سرمربی تيم فوتبال استيل آذين فعاليتش را با اين تيم آغاز کرد و هر چند تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند، اما از سوی مسئولان باشگاه نيز خواسته های او خصوصا پرداخت پيش قراردادش، برآورده نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در حالی که نزديک به دو ماه از شروع همکاری تومباکوويچ با استيل آذين می گذرد او هنوز قسط اول قراردادش را دريافت نکرده و همين امر موجب عصبانيت وی شده است. سرمربی صربستانی که با امروز و فرداهای مسئولان باشگاه استيل آذين مواجه شده، قصد داشت به نشانه اعتراض تيمش را در ديدار برابر پيکان همراهی نکند و در تمرينات روزهای گذشته نيز حاضر نشود اما با وساطت مسئولان باشگاه راهی قزوين شد.

گفته می شود مبلغ پيش قسط اول تومباکوويچ حدود ۵۰۰ ميليون تومان است که با وجود وعده مسئولان اين باشگاه هنوز پرداخت نشده و زمينه عصبانيت و ناراحتی وی را فراهم کرده است.

تومباکوويچ در شرايطی قصد داشت به حالت قهر حضور در تمرينات استيل آذين را ترک کند که اين تيم پرستاره در روزهای گذشته نيز حاشيه های ريز و درشت فراوانی را پشت سرگذاشته است که مهمترين آن اخراج علی کريمی توسط مديرعامل اين باشگاه بود.

شايد اضافه شدن اميررضا واعظی آشتيانی و امير مهرريزی در راستای حل مشکلات موجود در اين باشگاه پرسروصدا باشد که ستاره های بسياری را جذب کرده اما هنوز انتظارات را برآورده نکرده است.

تيم فوتبال استيل آذين در هفته ششم دهمين دوره رقابتهای ليگ برتر بايد يکشنبه شب در ورزشگاه شهيد رجايی قزوين به مصاف تيم فوتبال پيکان اين شهر برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016