سه شنبه 2 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدرنشيني پرسپوليس در روز شكست ذوب‌آهن، فارس

هفته ششم ليگ برتر فوتبال دوشنبه شب با انجام 5 ديدار و صدرنشيني پرسپوليس به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاري فارس، در يكي از ديدارهاي حساس دوشنبه شب، پرسپوليس و شاهين بوشهر در ورزشگاه آزادي در حضور حدود 30 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند كه اين بازي با نتيجه 2 بر يك به سود پرسپوليس به پايان رسيد.
براي سرخپوشان غلامرضا رضايي در دقيقه 4 و مازيار زارع در دقيقه 61 گلزني كردند. تك گل شاهين را هم مهدي نوري در دقيقه 82 وارد دروازه پرسپوليس كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همچنين عبدالله كرمي در دقيقه 32 يك ضربه پنالتي را براي شاهين از دست داد.
عليرضا فغاني قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت. وي به حميدرضا علي عسگر و عليرضا محمد از پرسپوليس و عبدالله كرمي و ايمان حيدري از شاهين بوشهر كارت زرد نشان داد. فغاني همچنين در دقيقه 64 با نشان دادن كارت زرد دوم اميرحسين فشنگچي، بازيكن پرسپوليس را از زمين مسابقه اخراج كرد.
پرسپوليس با اين پيروزي در پايان هفته ششم 15 امتيازي شد و با توجه به شكست ذوب‌آهن مقابل صنعت نفت آبادان به صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر صعود كرد و شاهين نيز با اين شكست با 5 امتياز در رتبه پانزدهم جدول باقي ماند.

در تبريز تيم تراكتورسازي ميزبان ملوان بندرانزلي بود و در حضور بيش از 60 هزار تماشاگر حريف خود را با 2 گل شكست داد.
شاگردان فراز كمالوند در اين ديدار به دنبال دومين پيروزي خود در ليگ برتر بودند و توانستند در دقيقه 23 توسط رسول خطيبي و در دقيقه 37 توسط مسعود ابراهيم‌زاده به گل دست يابند تا دومين پيروزي خود را برابر يكي از تيم‌هاي شمالي ليگ برتر كسب كنند.
قضاوت اين ديدار بر عهده تورج‌ حق‌وردي بود؛ وي به محمد نصرتي از تراكتورسازي و حسين ابراهيمي و بابك پورغلامي از ملوان كارت زرد نشان داد.

ديدار تيم‌هاي صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان نيز در ورزشگاه تختي آبادان در حضور 25 هزار تماشاگر برگزار شد.
شاگردان ابراهيم‌زاده كه در اين ديدار به دنبال حفظ صدرنشيني بودند در دقيقه 10 توسط سيدمحمد حسيني به گل دست يافتند، اما پس از آن فرهاد آل‌خميس در دقيقه 40 گل تساوي را به ثمر رساند و نيمه اول با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
در نيمه دوم حملات نفتي‌ها ادامه داشت و توانستند در دقيقه 68 توسط رسول نويدكيا به گل دوم خود دست يابند تا آباداني‌ها با نتيجه 2 بر يك پيروز ميدان شوند و اولين شكست ذوب‌آهن در ليگ دهم را رقم بزنند. ذوب‌آهن با اين شكست به رده دوم سقوط كرد.
قضاوت اين ديدار بر عهده يدالله جهانبازي بود. وي به شاهين خيري و حسين ماهيني از ذوب‌آهن و ميلاد رخشان از صنعت نفت كارت زرد نشان داد.
ذوب آهن با اين شكست صدر جدول را از دست داد.

ديدار تيم‌هاي راه آهن شهر ري و سايپا در ورزشگاه انقلاب كرج برگزار شد كه اين بازي با نتيجه يك بر صفر به سود راه آهن به اتمام رسيد تا شاگردان كربكندي به اولين پيروزي خود در فصل جاري برسند.
تك گل‌ راه ‌آهن را در اين ديدار كمال كاميابي در دقيقه 67 به ثمر رساند.
قضاوت اين ديدار بر عهده شاهين حاج‌بابايي بود. وي به علي زينعلي از سايپا و ابوذر رحيمي و كمال كاميابي از راه آهن كارت زرد نشان داد.

و بالاخره ديدار تيم‌هاي صباي قم و شهرداري تبريز در ورزشگاه يادگار امام (ره) قم و در حضور 500 تماشاگر قمي برگزار شد كه در نهايت 2 تيم به تساوي پرگل 4 بر 4 رضايت دادند.
هادي اصغري در اين ديدار براي صبا هت‌تريك كرد و در دقايق 14، 27 و 44 براي اين تيم گلزني كرد و ديگر گل صبا نيز توسط داوود حقي از روي ضربه ايستگاهي از فاصله 25 متري به ثمر رسيد.
گل‌هاي شهرداري نيز توسط رسول پيرزاده در دقيقه 25، شهرام گودرزي در دقيقه 32، سعيد دقيقي در دقيقه 71 و علي كريمي در دقيقه 75 وارد دروازه صبا شد.
محمدرضا اكبريان، داور اين مسابقه به محمد ايرانپوريان، حبيب گرداني، شهرام گودرزي و علي كريمي از شهرداري و عليرضا ميرشفيعيان و داوود حقي از صبا كارت زرد نشان داد.
صبا با اين يك امتياز 9 امتيازي شد و شهرداري نيز با اين تساوي 5 امتيازي شد.

جدول ليگ برتر در پايان هفته ششم:
1- پرسپوليس... 15 امتياز
2- ذوب‌آهن... 13 امتياز
3- صنعت نفت... 12 امتياز
4- پاس همدان... 10 امتياز
5- صباي‌قم... 9 امتياز
6- استقلال تهران... 9 امتياز
7- استيل‌آذين... 9 امتياز
8- سپاهان... 9 امتياز
9- تراكتور‌سازي... 8 امتياز
10- فولاد خوزستان... 8 امتياز
11- مس كرمان... 7 امتياز
12- نفت تهران... 7 امتياز
13- ملوان بندرانزلي... 6 امتياز
14- سايپا... 6 امتياز
15- شاهين بوشهر... 5 امتياز
16- شهرداري تبريز... 5 امتياز
17- پيكان قزوين... 4 امتياز
18- راه‌آهن... 4 امتياز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016