چهارشنبه 3 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازگشت علی کریمی + شايعه برگشت خوردن چك دوم بازيكنان استيل آذين، سايت گل

علی کریمی در حالی از سوی کمیته انضباطی باشگاه استیل آذین به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم محکوم شده است که این بازیکن در بازی مقابل مس کرمان به دلیل سه اخطاره بودن نمی توانست تیم را همراهی کند!
--------------
سایت گل - جلسه کمیته انضباطی باشگاه استیل آذین امروز عصر برگزار شد و علی کریمی بازیکن این تیم که هفته پیش اخراج شده بود، با جریمه 40 میلیونی محکوم شد و از فردا به تمرینات این تیم بازی می گردد. در حکم کمیته انضباطی باشگاه استیل آذین امده است: نظر به اینکه مطابق گزارش های واصله و بررسی های انجام شده آقای علی کریمی مرتکب خطا گردیده و رفتار خلاف شئون انجام داده اند به استناد مواد 7 و 8 آئین نامه انضباطی موسسه فرهنگی ورزشی استیل آذین و با لحاظ رافت اسلامی نامبرده را به دو جلسه محرومیت و چهارصد میلیون ریال جریمه محکوم می نماید. "جعفر صابری ظفرقندی رئیس کمیته انضباطی باشگاه استیل آذین پس از این نشست در خصوص حکم اعلام شده اظهار داشت:آقای کریمی به دلیل تخلف از قوانین و مقررات در این نشست محکوم به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و همچنین جریمه نقدی به مبلغ چهارصد میلیون ریال شدند.

محرومیت ایشان از بازی با مس کرمان و پیکان قزوین محاسبه شده و آقای کریمی می توانند از روز چهارشنبه در تمرینات تیم فوتبال استیل آذین حضور پیدا کنند. همچنین در صورت صلاحدید اعضای کادر فنی علی کریمی می تواند در ترکیب استیل آذین به میدان برود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شايعه برگشت خوردن چك دوم بازيكنان استيل آذين

ظاهراً قرار بر تعويض چك‌هاي دو قرارداد بازيكنان بوده و برخي كه اين كار را انجام نداده‌اند موفق نشدند چك خود را نقد كنند
----------------
سايت گل ـ باشگاه استيل آذين بعد از يك هفته سوپرجنجالي به آرامشي عجيب و غريب فرورفته استيل‌آذيني‌ها در سكوت تمرين مي‌كنند و در انتظار روشن شدند تكليف مديريت بر علي كريمي هستند.

امروز شايعه بود كه با توجه به اختلاف ميان حسين هدايتي مالك باشگاه و مصطفي آجورلو مديرعامل اين تيم چك دوم بازيكنان به دليل نبود موجودي برگشت خورده است كه پيگيري خبرنگار سايت گل در اين زمينه به اينجا رسيد كه ظاهراً قرار بر تعويض چك‌هاي دو قرارداد بازيكنان بوده و برخي كه اين كار را انجام نداده‌اند موفق نشدند چك خود را نقد كنند.

گفته مي‌شود قبلا هم در موعد اول پرداخت‌ها چنين اتفاقي در باشگاه رخ داده كه با تعويض چك‌ها بازيكنان پول خود را دريافت كرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016