یکشنبه 14 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطبی پيش از بازی با کره‌جنوبی: هيچ بازيکنی از تيم ملی بزرگتر نيست، خاطرات تلخ را شيرين می‌کنيم، مهر

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان با بيان اينکه هرچه تيم کره جنوبی قوی‌تر باشد به سود تيم ملی است،گفت: خاطرات تلخ برجای مانده از ديدار ايران برابر کره‌جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی را شيرين خواهيم کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملی فوتبال ايران در آخرين ديدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی برابر ميزبانش کره‌جنوبی به تساوی يک بر يک رضايت داد تا با توجه به توقف عربستان برابر کره شمالی در رياض، حتی فرصت حضور در پلی آف را از دست بدهد و از صعود به جام جهانی بازماند که آن تساوی يکی از تلخ‌ترين نتايج سال‌های اخير فوتبال ايران بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




افشين قطبی در مورد ديدار ايران برابر کره‌جنوبی و خاطرات تلخ برجا مانده از ديدار گذشته دو تيم در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ برای مردم ايران گفت: خاطرات تلخ برجا مانده از ديدار ايران برابر کره‌جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی را با ارائه بازی‌‎ قابل قبول شيرين خواهيم کرد.

وی با بيان اينکه هرچه تيم کره جنوبی قوی‌تر باشد به سود تيم ملی و بازيکنان ايران بيشتر مورد آزمايش قرار می‌گيرند، افزود: قطعا ديدار با کره‌جنوبی می‌تواند برای تيم ملی بسيار مهم و مفيد باشد زيرا شناخت بهتری از بازيکنان بدست می‌آورديم و در نهايت اين بازی ما به اهدافمان نزديک‌تر کند.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران با بيان اينکه در ديدارهای تدارکاتی و رسمی سعی دارد از بازيکنانی استفاده کند که در سخت‌ترين روزها برای پرچم و مردم ايران بجنگند، خاطرنشان کرد: در جام‌ملت‌های گذشته تيم‌هايی که اسم بزرگتری از عراق داشتند، در کسب قهرمانی ناکام ماندند اما تيم عراق به علت همدلی، يک رنگی و انگيزه بالای بازيکنانش توانست در ميان ناباوری همگان به عنوان مهم قهرمانی دست يابد.

وی با بيان اينکه در دوره‌‎های گذشته جام ملت‌ها در ايران به اسم و ستاره‌ها اهميت می‌دادند اما تنها با تکيه بر اين بازيکنان نتوانستيم به نتيجه دلخواه رسيديم، تاکيد کرد: اين اصل وجود دارد که بهترين بازيکنان، بهترين تيم را نمی‌سازند اما قطعا بازيکنان وظيفه شناس که تشنه موفقيت باشند و برای رسيدن به پيروزی در زمين تلاش کنند، می‌‎توانند به موفقيت تيم در ميادين بزرگ کمک کنند.

قطبی با اشاره به اينکه بازيکنان هرچقدر بزرگ باشند از تيم ملی بزرگ‌تر نيستند، پس بايد در همه شرايط به موفقيت تيم ملی کمک کنند، افزود: برای من رفتار و اخلاق مناسب بازيکنان در کنار مسائل فنی بسيار مهم است زيرا برای رسيدن به قهرمانی در جام ملت‌ها، بازيکنان در اردوهای نهايی و برگزاری آن مسابقات ۴۱ روز طول در کنار همديگر هستند و آنها بايد در کنار انگيزه بالا برای موفقيت تيم ملی ايران، شخصيت ملی داشته و خود را در هر شرايطی با تصميم‌های کادر فنی سازگار کنند.

" خداوند هر روز اشتباهات مردم را می‌بخشد و من هم اشتباه بازيکنان را می‌بخشم زيرا امروز وظيفه ملی دارم و بر اساس احساساتم برای تيم ملی تصميم گيری نمی‌کنم." وی با تاکيد بر اين مسئله در مورد اينکه احتمال دعوت مجدد بازيکنان مطرح ليگ به تيم ملی وجود دارد؟ اظهار داشت: صددرصد درهای تيم ملی به روی همه بازيکنان باز است.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در پايان با اشاره به اينکه ميداوودی، مجيدی، کريمی و بازيکنان ديگر فرصت حضور در تيم ملی را دارند، گفت: ما برای موفقيت در جام ملت‌ها و کسب عنوان قهرمانی در آن مسابقات از همه بازيکنانی که می‌توانند به تيم ملی کمک کنند، استفاده خواهيم کرد. البته اميدوارم رسانه‌ها هم در اين راه مهم از تيم ملی بطور کامل حمايت کنند.

تيم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و ايران در ديداری دوستانه ساعت ۱۵:۳۰ روز سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016