پنجشنبه 11 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با ورود كاروان تيم ملي به چين نكونام و شجاعي به استقبال ملي پوشان آمدند، فارس

2 بازيكن ايراني باشگاه اوساسونا كه زودتر خود را به چين رسانده بودند، به محض ورود كاروان ايران به جنجو به استقبال همبازيان خود آمدند.

به گزارش خبرگزارس فارس، تيم ملي فوتبال ايران كه براي برگزاري يك ديدار دوستانه به كشور چين سفر كرده، شب گذشته وارد شهر جنجو مركز ايالت هنان شد.

*جواد نكونام و مسعود شجاعي كه پس از بازي هفته نخست فصل جديد لاليگا برابر آلمريا به چين پرواز كرده و زودتر از ساير نفرات به جنجو رسيده و در هتل مستقر شده بودند هنگام ورود ساير اعضاي تيم به استقبال آنها آمدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




*كاروان تيم ملي پس از ورود به جنجو و پس از طي يك مسير 30 دقيقه اي با اتوبوس از فرودگاه، به هتل كراون پلازا كه يكي از بهترين هتل هاي اين شهر و در جنب چند هتل بين المللي ديگر قرار دارد وارد شده و بلافاصله شام را صرف كرده و به اتاق هاي خود كه از قبل هماهنگ شده بود رفتند تا خستگي اين سفر را از تن بدر كنند.

* بازيكنان امروز صبح نيز پس از صرف صبحانه به استراحت پرداختند و با رفتن به استخر و سالن بدنسازي سعي كردند خستگي‌شان به طوركامل رفع شود.

*تيم ملي بعد از ظهر امروز و ساعت 18:30 يك جلسه تمرين خواهد داشت و فردا نيز تمرينات خود را ادامه خواهد داد تا خود را براي بازي عصر جمعه برابر تيم ملي چين آماده كند.

* موقعيت شهر جنجو ايالت هنان كه مركز آن شهر جنجو است در شمال شرقي جمهوري خلق چين و نزديك درياي چين شرقي قرار دارد. وسعت اين استان 167 هزار كيلومتر مربع و جمعيت آن براساس آخرين سرشماري در سال 2007 بالغ بر 94 ميليون و 290 هزار نفر است. نام اين استان Henan از دو بخش تشكيل شده است. He به معناي رودخانه كه منظور همان رودخانه معروف زرد است و Nan به معناي جنوب. بدين ترتيب معناي واژه Henan (جنوب رودخانه زرد) است. جنجو مركز اين ايالت پرجمعيت ترين شهر اين استان است و از ديگر شهرهاي قابل ذكر هنان مي توان به كاي فنگ، لويانگ، شين شيانگ، آنيانگ، لو هه و شوچانگ اشاره كرد.
هواي شهر جنجو نسبتا گرم و شرجي و امروز ابري است.

* ديدار دوستانه تيم هاي ملي ايران و چين ساعت 19:30 روز جمعه به وقت محلي (16 به وقت ايران) در ورزشگاه اصلي شهر جنجو برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016