پنجشنبه 11 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين اخبار تيم ملی فوتبال ايران در چين، سه بازيکن جا مانده تيم قطبی را تکميل کردند، حضور تاثيرگذار نکونام و شجاعی، مهر

سه بازيکن جامانده تيم ملی فوتبال کشورمان چهارشنبه شب خود را به اردوی ملی‌پوشان در چين رساندند تا تيم قطبی برای ديدار روز جمعه با چين تمکيل شود.
به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان افشين قطبی پس از رسيدن به چين عصر روز چهارشنبه نخستين تمرين خود را با حضور ۲۰ بازيکن در شهر جنجو مرکز ايالت خه نن چين برگزار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين تمرين از ساعت ۱۹ به وقت محلی در زمين تمرين باشگاه خه نن جيان که از باشگاه های ليگ برتر چين است و در منطقه جونگ مو شهر جنجو قرار دارد انجام شد.

در اين تمرين سه دروازه بان زيرنظر منصور رشيدی و ساير بازيکنان زيرنظر قطبی، منصوريان و بيوتر به مدت يک ساعت و نيم به نرمش و گرم کردن اوليه، مرور کارها و برنامه های تاکتيکی و در پايان، بازی در نيمه زمين پرداخته و خود را برای بازی روز جمعه آماده کردند.

بازيکنان پس از استراحت روز چهارشنبه و رفع خستگی سفر طولانی از تهران به جنجو در اين تمرين بسيار شاداب و سرحال و باانگيزه نشان دادند و حضور جواد نکونام و مسعود شجاعی نيز طراوت بيشتری به تمرين داده بود بويژه شجاعی که پس از مدتی غيبت به اردو دعوت شده و پابپای ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.

اين تمرين زير نور و با حضور تنی چند از خبرنگاران مطبوعات و تلويزيون چين انجام شد و آنان به تهيه عکس و خبر از تمرين تيم ملی ايران پرداختند.

در پايان تمرين چهارشنبه خبرنگاران حاضر با هماهنگی مديا آفيسر تيم ملی با افشين قطبی سرمربی و جواد نکونام مصاحبه کردند. قطبی در اين گفت وگو ضمن ابراز خوشحالی از حضور در چين و بازی با تيم ملی اين کشور، ديدار روز جمعه را در راه آمادگی تيم ايران برای حضور پرقدرت در جام ملتهای آسيا بسيار مهم شمرد و به سوال های خبرنگاران پاسخ داد.

وی در اظهارات خود به جوانگرايی در تيم ملی و ساختن يک تيم قوی برای شرکت در جام ملتهای آسيا اشاره و بارديگر تاکيد کرد که هدف کادر فنی، قهرمانی در آسيا پس از ۳۵ سال است.

جواد نکونام نيز اين اردو و بازی با چين و کره جنوبی را برای آماده شدن تيم ايران بااهميت ذکر کرد و گفت خوشحال است که توانسته در اين اردو به کمک تيم کشورش بيايد.

وی اظهار اميدواری کرد که با انجام اين ديدارهای تدارکاتی و حمايت مردم، مسوولان و رسانه ها تيم ايران بتواند مقام شامخی در قطر ۲۰۱۱ بدست آورد.

تيم ايران صبح روز پنجشنبه تمرين ندارد و بازيکنان طبق برنامه تنظيمی قرار است به استخر، سونا و سالن بدنسازی هتل بروند و ساعت ۳۰/۱۹ همزمان با بازی روز جمعه آخرين تمرين خود را پيش از ديدار با چين در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه انجام خواهند داد.

سه بازيکن جوان تيم ملی شامل احسان حاج صفی، مهرداد اولادی و ميلاد زنيدپور که به دليل مشکلات خروج از کشور نتوانسته بودند سه شنبه بهمراه ساير اعضای تيم عازم چين شوند، با رفع مشکل چهارشنبه شب به جنجو رسيده و در هتل کراون پلازا به ساير اعضای تيم پيوستند و بدين ترتيب جمع ۲۳ نفره تيم ايران در اين سفر کامل شد.

ديدار تدارکاتی تيم های ملی فوتبال ايران و چين ساعت ۳۰/۱۹ روز جمعه ۱۲ شهريور به وقت محلی (۱۶ به وقت ايران) در ورزشگاه ۲۵ هزار نفری جنجو برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016