شنبه 20 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرار استقلال و مظلومي از شكست مقابل مس، ايسنا

پرويز مظلومي در آخرين دقايق از شكست مقابل تيم پيشين خود فرار كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عصر امروز(جمعه) و در حساس ترين ديدار هفته هشتم ليگ برتر تيم‌هاي مس كرمان و استقلال تهران از ساعت 18 و 45 دقيقه در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان رودرروي هم قرار گرفتند.ديداري كه به دليل تقابل صمد مرفاوي و پرويز مظلومي با تيم هاي سابق‌شان و همچنين مصاف چند تن از بازيكنان دو تيم با باشگاه قبلي خود حساسيت‌هاي زيادي پيدا كرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نيمه اول اين ديدار كه در حضور حدود 15 هزار تماشاگر و با قضاوت تورج حق‌وردي برگزار مي‌شد، عليرغم حمله‌هاي پراكنده دو تيم گلي نداشت تا دو تيم با نتيجه صفر -صفر به رختكن بروند.

در نيمه دوم مسي‌ها بازي را بهتر آغاز كردند و موفق شدند در دقيقه 46 و روي شوت بازيكن تعويضي خود محمد حسن‌زاده به گل برسند. حمله‌هاي مس پس از اين گل هم ادامه پيدا كرد و آنها مي توانستند در چند موقعيت اختلاف خود را با شاگردان پرويز مظلومي بيشتر كنند اما موفق به انجام اين كار نشدند.

در ادامه استقلالي‌ها فشار خود را روي دروازه مس بيشتر كردند و بوسيله آرش برهاني و فرهاد مجيدي موقعيت هايي براي خود به وجود آوردند.در دقيقه 85 ، با آمدن ايمان مبعلي به زمين براي آبي پوشان و سانتر زيباي اين بازيكن، استقلال روي ضربه سر پژمان منتظري به گل رسيد تا پرويز مظلومي از شكست مقابل مس فرار كند.

بدين ترتيب شاگردان صمد مرفاوي براي سومين بار در اين فصل در 5 دقيقه پاياني پيروزي را با شكست عوض كردند تا اين بار در مقابل ديدگان هواداران خود نتوانند از برد بدست آمده دفاع كنند.

استقلال با يك امتياز اين بازي 13 امتيازي شد و در رده سوم باقي ماند و مس نيز با يك پله صعود دررتبه يازدهم جدول قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016