یکشنبه 21 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيروزي سپاهان، توقف پرسپوليس و شكست استيل‌آذين، فارس

هفته هشتم ليگ برتر فوتبال شنبه شب با برگزاري 4 ديدار به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار تيم‌هاي راه آهن و ملوان انزلي از ساعت 17:15 در ورزشگاه تختي تهران در حضور 500 تماشاگر آغاز شد و با برتري نماينده شهر ري خاتمه يافت.

راه آهن كه اولين تيم در ليگ برتر در ليگ هشتم در تعويض سرمربي لقب گرفت، با سرمربيگري مهدي تارتار مقابل ملوان قرار گرفت و به سه امتياز رسيد.

شاگردان تارتار در دقيقه 44 توسط كمال كاميابي نيا به گل رسيدند. اين تيم توانست در دقيقه 57 توسط محمود آمنه گل دوم را به ثمر برساند.
قضاوت اين مسابقه بر عهده محمود رفيعي بود. وي از راه آهن به حسين پاشايي و از ملوان به پژمان نوري كارت زرد نشان داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ديدار تيم‌هاي سپاهان و شهرداري تبريز از ساعت 17:15 در ورزشگاه فولاد شهر در حضور 2 هزار تماشاگر آغاز شد و شاگردان امير قلعه نويي به برتري يك بر صفر رسيدند.

تيم سپاهان موفق شد در دقيقه 21 توسط ابراهيم توره به گل برسد.
امير قلعه نويي مجبور شد به دليل مصدوميت 3 بازيكن خود، بنگر، جمشيديان و يانوش، 3 تعويض اجباري داشته باشد.

قضاوت اين مسابقه بر عهده رحيم مهرپيشه بود. وي از سپاهان به محسن بنگر و مهدي رحمتي و از شهرداري تبريز به محسن نيساني و حبيب گرداني و علي كريمي كارت زرد نشان داد.

همچنين در دقيقه 90+1 علي كريمي به دليل دريافت كارت زرد دوم اخراج شد.

ديدار تيم‌هاي صباي قم و استيل آذين از ساعت 19:45 با حضور 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه يادگار امام قم آغاز شد كه در پايان با نتيجه يك بر صفر به سود صبا به پايان رسيد.

تك گل اين بازي را محسن بيات در دقيقه 4 براي صبا به ثمر رساند تا اين تيم يك پيروزي خانگي ديگر را تجربه كرده و شكست ديگري براي استيل آذين رقم بزند.

داور اين ديدار مسعود مرادي بود. وي به مرتضي كاشي و داود حقي از صبا و حسن اشجاري از استيل آذين كارت زرد نشان داد.

تيم‌هاي پرسپوليس و پاس همدان نيز از ساعت 19:45 در حضور بيش از 18 هزار هوادار در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند كه اين ديدار در نهايت با تساوي يك بر يك خاتمه پيدا كرد.

محمد نوري در دقيقه 15تك گل پرسپوليس را به ثمر رساند، اما در دقيقه 91 مهدي آقا محمدي كه در دقيقه 80 به بازي آمده بود، توانست گل تساوي تيمش را به ثمر برساند.

شاهين حاج‌بابايي، داور مسابقه در اين مسابقه به نادر احمدي، همت عابدي‌نژاد و وحيد علي‌آبادي از پاس همدان كارت زرد نشان داد.
پرسپوليس با اين تساوي 17 امتيازي شد و در رده دوم باقي ماند و پاس همدان نيز 12 امتيازي شد.

تركيب پرسپوليس:
رحمان احمدي، عليرضا نورمحمدي، شيث رضايي، عليرضا محمد، حميدرضا علي‌عسگر، تياگو فراگو، اميرحسين فشنگچي (از دقيقه 60 مجتبي زارعي)، مازيار زارع، محمد نوري (از دقيقه 90 كريم باقري)، غلامرضا رضايي و هادي نوروزي (از دقيقه 73 ابراهيم شكوري)
سرمربي: علي دايي

تركيب پاس همدان:
سامان صفا، همت عابدي‌نژاد، نادر احمدي، محسن ربيعي‌خواه، پويا سيف‌‌پناهي، محمد ابراهيم‌خسروي، وحيد علي‌آبادي، روزبه شاه‌علي‌دوست، اكمل اولماتوف (از دقيقه 56 آرتور فري‌گاريا و از دقيقه 80 مهدي آقا محمدي)، حميد كاظمي، فرهاد خيرخواه (از دقيقه 64 امير محبي)
سرمربي: علي‌اصغر مديرروستا


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016