یکشنبه 14 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخر هفته جنجالي دراستيل‌آذين - استعفاي هدايتي، ممانعت از تمرين بازيكنان و كناره‌گيري آجورلو، روزنامه گل

دو روز پاياني هفته گذشته و در شرايطي كه اكثر رسانه‌ها و مطبوعات در تعطيلي به سر مي‌بردند، اتفاقات زيادي در باشگاه استيل‌آذين افتاد. همانطور كه پيش‌بيني مي‌شد بازگشت علي كريمي باعث اتمام حاشيه‌هاي اين تيم نشد و شرايط باشگاه استيل‌آذين با آمدن جادوگر همچون آتش زير خاكستر بود. علي كريمي پس از اخراجش توسط مصطفي آجورلو تاكيد كرده بود تنها در صورتي به جمع استيل‌آذيني‌ها باز مي‌گردد كه او نباشد.

با اين حال اتفاقات باشگاه استيل‌آذين از دردنامه‌اي كه حسين هدايتي چهارشنبه به هيات مديره ارائه داد، آغاز شد. مالك باشگاه استيل‌آذين از اداره اين باشگاه كناره‌گيري و مدعي شد ديگر قادر به تامين هزينه‌هاي تيم نيست. اما صبح پنجشنبه مشكل جديدي گريبان باشگاه استيل‌آذين را گرفت. بازيكنان استيل‌آذين كه براي تمرين به زمين دستگردي رفته بودند با ممانعت مدير مجموعه براي حضور در زمين تمرين مواجه شدند. اين اتفاق پس از آن افتاد كه به گفته يكي از مسوولان باشگاه استيل‌آذين، وجه توافق شده به حساب مجموعه دستگردي واريز نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ظاهرا پيش از اين به مديرعامل باشگاه تذكرات لازم داده شده و آجورلو با ريش گرو گذاشتن موضوع را به تعويق انداخته بود تا اينكه بالاخره اتفاقي كه نبايد مي‌افتاد، افتاد. اين پايان اتفاقات باشگاه استيل‌آذين نبود و پنجشنبه شب مصطفي آجورلو كناره‌گيري خود را از مديريت اين باشگاه اعلام كرد. آجورلو متن كوتاه استعفاي خود را در پايگاه اينترنتي باشگاه استيل‌آذين قرار داده بود: «بدين وسيله اينجانب كناره‌گيري خود از سمت مديرعاملي باشگاه استيل‌آذين را اعلام مي‌كنم. اميد است خداوند متعال عاقبت همگان را ختم به خير فرمايد.»

هدايتي باز مي‌گردد؟
جلسه بعدي هيات مديره باشگاه استيل‌آذين فردا برگزار خواهد شد و در اين جلسه در خصوص رييس و اعضاي جديد هيات مديره و همچنين مديرعامل جديد تصميم‌گيري خواهد شد. يكي از اعضاي هيات مديره باشگاه استيل‌آذين به كناره‌گيري حسين هدايتي اشاره كرده است: «در حال رايزني با هدايتي هستيم تا او را براي بازگشت به هيات مديره متقاعد كنيم و به اميد خدا او را باز مي‌گردانيم. البته هدايتي هم حق دارد چرا كه با تمام وجودش براي استيل‌آذين تلاش مي‌كند و درست نيست، هم پول و هم جانش را براي اين فوتبال بگذارد.

از دولت انتظار داشتيم به تيمي خصوصي مثل استيل‌آذين بيشتر توجه كند.» مهريزي جايگزين موقت آجورلو با كناره گيري مصطفي آجورلو از مديرعاملي باشگاه استيل‌آذين، جلسه فرداي هيات مديره اين باشگاه با دستور كار تازه‌اي روبه‌رو شده است. استعفاي حسين هدايتي و به دنبال آن كناره‌گيري مصطفي آجورلو، اختلاف و شكاف بين اين دو را بيش از پيش نمايان كرد. در هر حال برخي معتقدند استعفاي هدايتي نوعي پلتيك براي اين بوده كه آجورلو را وادار به استعفا كند. در اين شرايط گفته مي‌شود امير مهريزي اصلي‌ترين گزينه جانشيني آجورلو است و از طرفي ديروز خبر رسيد كه او به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016