یکشنبه 14 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تكذيب جذب عمادرضا و تيموريان و تغيير زمين تمرين، فارس

مسئولان باشگاه پرسپوليس خبر جذب عماد رضا و آندرانيك تيموريان را تكذيب كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس، مسئولان باشگاه پرسپوليس در جلسه‌اي كه با علي دايي داشتند از وي درخواست كردند ليست بازيكنان مورد نياز خود را در خطوط مختلف اعلام و در صورتي كه بازيكني را مد نظر دارد به باشگاه معرفي كند. دايي تا امروز بازيكني را معرفي نكرده اما اعلام كرده نياز به جذب دو بازيكن در خط حمله و خط هافبك دارد.

در همين راستا يكي از مسئولان باشگاه پرسپوليس با تاييد اين موضوع در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس جذب عماد رضا و آندرانيك تيموريان را تكذيب كرد و گفت: نيازي به جذب اين بازيكنان نداريم چون مبالغ آنها بالا است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* گفته مي‌شود حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس پس از جلسه‌اي كه روز گذشته با سعيد‌لو رئيس سازمان تربيت بدني داشت قصد دارد به زودي جلسه‌اي بين علي دايي و كفاشيان در فدراسيون فوتبال و با هماهنگي سازمان تربيت بدني برگزار كند كه طرفين در مورد اتفاقات پيش آمده به جمع بندي‌هاي نهايي برسند تا دايي به فيفا شكايت نكند.

* در ابتداي شروع ليگ قهرمانان آسيا قرار است كميته‌اي ويژه در باشگاه پرسپوليس براي بررسي مسائل تيم و رفع مشكلات تشكيل شود و زير نظر سرپرست باشگاه كار خود را دنبال كند.

* پرسپوليس با توجه به هماهنگي‌هاي انجام شده تا 20 روز آينده زمين تمرينات خود را به ورزشگاه درفشي انتقال خواهد داد. فاز اول اين ورزشگاه آماده شده و فاز دوم آن ظرف 10 روز آينده آماده خواهد شد. علي دايي نيز قرار است به زودي از اين ورزشگاه بازديد كند. اين تيم هم اكنون در زمين شركت واحد تمرين مي‌كند.

* آرفي مهاجم پرسپوليس با توجه به نيمكت نشيني‌هاي مجددش به احتمال فراوان نيم فصل از جمع پرسپوليسي‌ها جدا خواهد شد. اين بازيكن بابت نيمكت نشيني نارضايتي‌ خودش را اعلام كرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016