سه شنبه 23 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كسب تكليف از مقامات ارشد نظام براي رويارويي با ورزشكاران رژيم صهيونيستي، ايلنا

رئيس سازمان تربيت بدني در نامه اي به مقامات ارشد نظام از آنها براي رويارويي با ورزشكاران اسرائيلي در ميادين بين المللي كسب تكليف كرده است.

به گزارش ايلنا ‏، محمد رضا يزداني خرم ، رئيس فدراسيون كشتي ايران ، يكشنبه شب در گفت وگو با يكي از برنامه هاي تلويزيوني شبكه خبر ،با اعلام اين موضوع گفت:«اين حقيقتي است كه ورزش ما از موضوع اسرائيل ضربه مي بيند.بايد فكري اساسي بكنيم.براي همين آقاي سعيدلو ‏، رئيس سازمان تربيت بدني نامه اي به مقامت ارشد نظام نوشته اند و از آنها براي رويدادهاي آينده كسب تكليف كرده اند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با پيروزي انقلاب اسلامي در ايران ، ورزشكاران ايراني در دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطين ، از رويارويي با ورزشكاران و تيم هاي ورزشي اسرائيل در مسابقه هاي بين المللي خودداري مي كنند.

در آخرين مورد از اين اتفاقات ، طالب نعمت پور ، كشتي گير 84 كيلوگرم ايران ، در اولين دوراز رقابتهاي كشتي قهرماني جهان در مسكو به قيد قرعه با كشتي گيري از اسرائيل روبرو شد اما همانگونه كه پيش بيني مي شد ، روي تشك نرفت تا پيش از آغاز حذف شود.

يزداني خرم مدعي است كه كشتي گرفتن نعمت پور مي توانست به وضعيت تيمي كشتي ايران در مسابقه هاي جهاني كمك كند. به گفته او اين كشتي گير را يكي از شانس داران گرفتن مدال در مسابقه هاي جهاني مي دانستند.

در سالهاي اخير تعداد قابل توجهي از ورزشكاران مطرح ايران فرصت مسابقه دادن در ميادين جهاني و المپيك را به دليل عدم رويارويي با ورزشكاران اسرائيلي از دست داده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016