چهارشنبه 7 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فوتبال غرب آسيا: تيم ملی فوتبال ايران برابر عمان متوقف شد، شاگردان قطبی صدرنشين شدند، مهر

ديدار تيم‌های ملی فوتبال ايران و عمان در چارچوب مرحله گروهی ششمين دوره مسابقات غرب آسيا با نتيجه مساوی به پايان رسيد اما با وجود اين تساوی، شاگردان افشين قطبی به عنوان صدرنشين گروه A راهی مرحله نيمه نهايی اين رقابت‌ها شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، پنجمين روز از مرحله گروهی ششمين دوره مسابقات فوتبال غرب آسيا عصر امروز سه‌شنبه با برگزاری ديدار تيم‌های ايران و عمان در اردن پيگيری شد که در نهايت دو تيم به تساوی ۲ بر ۲ رضايت دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين مسابقه که از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه ملک عبدالله شهر امان برگزار شد، ميلاد ميداوودی (۱۶) و آندرانيک تيموريان (۵۳) برای تيم ايران گل زدند و اوساما حديد (۴۱) و يعقوب کريم (۱+۴۵) گل‌های تيم عمان را به ثمر رساندند.

در دقيقه ۲۰ اين بازی هادی عقيلی به دليل مصدوميت جای خود را به آندرانيک تيموريان داد. ضمن اينکه محمد نوری هم در دقيقه ۴۸ به دليل دريافت کارت زرد دوم از زمين مسابقه اخراج شد تا تيم ايران با يک بازيکن کمتر به مسابقه ادامه دهد.

با اين نتيجه تيم فوتبال ايران با ۴ امتياز صدرنشين گروه A مسابقات شد و جواز حضور در مرحله نيمه نهايی را بدست آورد. تيم‌های بحرين با ۳ امتياز و عمان با يک امتياز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در ادامه اين ديدارها از ساعت ۲۰:۳۰ دقيقه امشب(چهارشنبه) تيم‌های ملی فوتبال کويت و اردن در ورزشگاه ملک عبدالله امان برابر هم به ميدان می‌‎روند.

ششمين دوره رقابتهای فوتبال غرب آسيا - جام زر ماکارون - از ۲ تا ۱۱مهرماه جاری با شرکت ۹ تيم منطقه غرب آسيا شامل؛ ايران، اردن، بحرين ، عمان ، سوريه ، عراق، يمن، فلسطين و کويت در شهر امان پايتخت اردن برگزار خواهد شد. تيم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی اين رقابتها در گروه اول با تيم های بحرين و عمان همگروه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016