چهارشنبه 21 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکست تيم ملی فوتبال امارات در حضور افشين قطبی، ايلنا

تيم امارات در ديدار قبلی خود که شنبه شب همين هفته برگزار شد نيز مقابل شيلی تن به شکست دو بر صفر داده بود که قطبی اين بازی را هم از نزديک تماشا کرد.

تيم ملی فوتبال امارات در دومين بازی تدشکست تيم ملی امارات در حضور افشين قطبی

تيم امارات در ديدار قبلی خود که شنبه شب همين هفته برگزار شد نيز مقابل شيلی تن به شکست دو بر صفر داده بود که قطبی اين بازی را هم از نزديک تماشا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم ملی فوتبال امارات در دومين بازی تدارکاتی خود طی هفته جاری تن به شکست داد.
به گزارش ايلنا تيم ملی امارات سه شنبه شب در ورزشگاه زايد اسپورت سيتی شهر ابوظبی به مصاف تيم ملی آنگولا رفت که اين بازی را با نتيجه ۲- صفر واگذار کرد. شکست تيم امارات در حالی رقم خورد که افشين قطبی سرمربی تيم ملی ايران نيز در ورزشگاه حضور داشت و بازی را از نزديک تماشا می‌کرد. نکته قابل توجه اينکه 'کاتانج' سرمربی تيم ملی فوتبال امارات در اين ديدار ۱۰ تعويض انجام داد تا بتواند تمامی بازيکنان خود را آزمايش کند.

تيم امارات در ديدار قبلی خود که شنبه شب همين هفته برگزار شد نيز مقابل شيلی تن به شکست دو بر صفر داده بود که قطبی اين بازی را هم از نزديک تماشا کرد. تيم امارات يکی از تيم‌های همگروه ايران در مسابقات جام ملت‌های آسيا است و به همين دليل افشين قطبی بازی‌های اين تيم را از نزديک تماشا کرد تا در جريان نقاط ضعف و قوت آنها قرار بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016