سه شنبه 20 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنترل نامحسوس تماشاگران داربی پرسپوليس ـ استقلال، با ماموران مخفی، ايسنا

- ارشاد مسوولان و بازيکنان دو تيم از برنامه‌های کميته است


دبير کل کميته انضباطی فدراسيون فوتبال از کنترل نامحسوس تماشاگران داربی با قراردادن ماموران مخفی در ميان آنها خبر داد.

عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ درباره آخرين تمهيدات کميته انضباطی فدراسيون فوتبال برای کنترل و برخورد با تخلفات احتمالی از سوی تماشاگران داربی جمعه، اظهار کرد: تمهيدات کميته تقريبا در حد همان برنامه‌های قبلی برای داربی‌های گذشته است. گفتگو با مسوولان و بازيکنان دو تيم پيش از مسابقه و ارشاد آنها از برنامه‌های کميته انضباطی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: ما از باشگاه‌ها می‌خواهيم که ليدرها و مشوقين تماشاگرانشان را کنترل و با آنها در اين زمينه صحبت کنند و تاکيد داشته باشند که فقط به فوتبال پاک و تشويق تيم‌های خودشان بپردازند و با جديت از سردادن شعارهايی که ممکن است موجب هتک حرمت تيم ديگر و طرفدارانش شود اجتناب کنند.

دبير کميته انضباطی با بيان اينکه قوانين جديدی برای اين مسابقه از سوی کميته انضباطی وضع نخواهد شد، گفت: قوانين کميته برای تمام بازيهای ليگ گوياست و تنها ما شدت اين قوانين را در بازی داربی بيشتر می‌کنيم و تنبيهات شديدتری را در نظر می‌گيريم چرا که اين مسابقه حساسيت بالايی داشته و ميليون‌ها نفر آن را به طور زنده تماشا خواهند کرد.

عبداللهی همچنين از کنترل نامحسوس تماشاگران خبر داد و گفت: ماموران زيادی را در بازی جمعه ميان تماشاگران خواهيم فرستاد تا بر رفتار آنها نظارت دقيق داشته باشند و سعی کنند منشاء اخلاق و رفتار نابه هنجار از سوی تماشاچيان را پيدا کرده و آنها را گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌ترديد اطاعت بازيکنان دو تيم از تصميمات داور و پرداختن تماشاچيان تنها به تشويق تيم خودشان، از بروز هرگونه رفتار ناشايست و صحنه‌های نادرست احتمالی جلوگيری کرده و می توانيم شاهد فوتبال پاکی در فضای سالم باشيم. وظيفه اطلاع‌رسانی و ارشاد بازيکنان و تماشاچيان به عهده مسوولان تيم‌ها و کميته انضباطی است که اميدواريم تا داربی به بهترين شکل انجام شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016