سه شنبه 20 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گروه‌بندی مسابقات بسکتبال بازی‌های آسيايی، مشحون، رييس فدراسيون بسکتبال: قطر حريف اصلی ما در دور مقدماتی است، ايسنا

رييس فدراسيون بسکتبال گفت: قطر به دليل اينکه همه‌ی بازيکنانش خارجی هستند و به تازگی هم دو بازيکن از آمريکا آورده است، حريف اصلی ما در دور مقدماتی بازی‌های آسيايی خواهد بود.

محمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی قرعه‌کشی بازی‌های آسيايی گوانگجو که ايران با تيم‌های قطر، ژاپن، تايوان و به احتمال زياد فيليپين هم گروه شده است، اظهار کرد: در سخت‌ترين گروه قرار گرفته‌ايم ولی اين نبايد بهانه ای برای کم کاری باشد. ما طبق معمول تلاش می‌کنيم و برای رسيدن به بهترين موقعيت‌ها به حرکت خود ادامه می‌دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: قطر به دليل اينکه همه‌ی بازيکنانش خارجی هستند و به تازگی هم دو بازيکن از آمريکا آورده، حريف اصلی ما در گروه خواهد بود.

مشحون در مورد اردوی تيم ملی گفت: ترکيه و صربستان را برای برگزاری اردو در نظر داريم. قطر هم از ما دعوت کرده که اگر تاريخش مناسب باشد به آنجا خواهيم رفت.

رئيس فدراسيون بسکتبال همچنين درباره‌ی مسابقات نوجوانان غرب آسيا عنوان کرد: همه‌ی کسانی که شاهد اين رقابت‌ها بودند ديدند که عراق با بازيکنان بالای ۲۰ سال آمده بود. ما از اين مسابقات بهره‌ لازم را برديم به دليل اينکه گرفتن ۷۶ امتياز از تيمی که بازيکنانشان پنج سال بزرگتر از بازيکنان ما هستند کار راحتی نيست. بازيکنان ايران با تلاش توانستند نايب قهرمان شوند و سهميه‌ی مسابقات آسيايی را هم گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016