جمعه 23 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مظلومي: با شكست پرسپوليس در مهر خاطره سال 62 را زنده كرديم، فارس

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: بار ديگر در ماه مهر پرسپوليس يك بر صفر در دربي مغلوب شد تا خاطره سال 62 زنده شود.

به گزارش خبرگزاري فارس، پرويز مظلومي پس از پيروزي يك بر صفر مقابل پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: خوشحالم كه اين بازي را برديم. در هر شرايطي به سه امتياز نياز داشتيم. به هواداران استقلال و بازيكنان تبريك مي‌گويم. دربي هميشه به دليل استرس و فشاري كه دارد كم كيفيت است.

وي افزود:‌ نيمه اول بايد با سه گل بازي را مي‌برديم در 15 دقيقه ابتدايي سه موقعيت تك به تك داشتيم. هدفمان اين بود كه از فضاي خالي پرسپوليس استفاده كنيم و از همين طريق هم به گل رسيديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربي استقلال با بيان اينكه بازيكنان اين تيم در طول 90 دقيقه صبوري پيشه كردند گفت: هدف ما اين بود كه پرسپوليس را به جلو هدايت كنيم. اين تيم به جز يك موقعيت در نيمه دوم فرصت ديگري نداشت. از بازيكنانم راضي هستم و خوشحالم كه اين دربي مساوي نشد. همه ديدند كه من تيمم را هجومي به ميدان فرستادم و مهاجمي هم كم نكردم.

مظلومي تاكيد كرد: با وجودي كه مجتبي جباري يك ماه از ميادين دور بود اما از خلاقيت‌او در اين بازي استفاده كردم. اين نشان‌دهنده اين است كه تيمي كه مالكيت توپ را داشته باشد برنده نيست. استقلال روي اتحاد و يكدلي بازيكنانش به پيروزي رسيد.

وي درباره قضاوت مسعود مرادي عنوان كرد: مرادي قضاوت خوبي انجام داد. گل پرسپوليس صد درصد آفسايد بود و نوري يك گام جلوتر از مدافعان استقلال قرار داشت.

مظلومي تصريح كرد: حاضرم هم اكنون از استقلال بروم چون تا همين جا دينم را به اين تيم ادا كردم و اگر از اين تيم بروم خوشحال مي‌شوم. نمي‌خواهم درددل كنم اما سختي‌هاي زيادي در اين مدت كشيدم.

وي در خصوص آرش برهاني گفت: او بازيكن بزرگي است. با وجود اينكه موقعيت‌هايي را خراب كرد نشان داد شعور فوتبالي دارد. او در بازي‌هاي قبلي گل زده است. برهاني خودش هم نمي‌خواهد موقعيتش را از دست بدهد. من صبوري مي‌كنم تا آرش به برهاني آقاي گل تبديل شود.

اين مربي در خصوص عملكرد آندره لوييز اظهار داشت: او در آن قسمت كه بازي مي‌كرد تنها بود، اما عملكرد خوبي داشت. برنامه ما كشيدن پرسپوليس به جلو بود. يك نيمه فرصت را به پرسپوليس داديم و به هدف‌مان هم رسيديم.
مظلومي با بيان اينكه فتح‌الله زاده پيش از بازي به او عنوان كرده بود كه از باخت نگراني نداشته باشد، ادامه داد:‌من چسبيده به نيمكت استقلال نيستم. خدا كمك كرد به اينجا برسيم. هدف‌مان قهرماني است. روزي كه تاريخ دربي قرعه‌كشي شد و فهميدم اين بازي در مهر ماه است خوشحال شدم. خاطره‌ مهر سال 1362 را زنده كرديم، در آن سال هم بازي را يك بر صفر برديم و از هواداران دو تيم هم ممنون هستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016