چهارشنبه 21 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آماده‌باش پليس تهران برای دربی ۶۹: استقرار نيروهای پليس از پنجشنبه شب در استاديوم آزادی، ايسنا

- استفاده از گشت موتوری ۱۱۰ در مسيرها

معاون عمليات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از آماده باش کامل پليس برای تامين نظم و امنيت داربی شصت و نهم پايتخت خبر داد.

سرهنگ کريمی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنيت مسابقه فوتبال روز جمعه پرسپوليس و استقلال تمهيدات لازم انجام شده و براين اساس ماموران انتظامی و ترافيکی در ميادين و نقاط مختلف پايتخت مستقر می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه ماموران انتظامی و امنيتی در زمان مسابقه در ورزشگاه آزادی مسووليت برقراری نظم و امنيت را بر عهده دارند، افزود: برای تامين هر چه بهتر امنيت و نظم و تسهيل تردد تماشاگران با شهرداری و سازمان اتوبوسرانی و خدمات شهری هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.


شناسايی و برخورد با تماشاگرنماها

کريمی افزود: نيروهای پليس شب قبل از بازی در نقاط از پيش تعيين شده مستقر می‌شوند، اين در حالی است که بيشترين نيروهای پليس در مسيرهای منتهی به ورزشگاه استقرار خواهند يافت.

به گفته وی از پليس‌های تخصصی همچون پليس پيشگيری، پليس آگاهی و يگان ويژه در روز جمعه‌ استفاده خواهد شد و گشت موتوری پليس ۱۱۰ نيز در نقاط مختلف پايتخت حضور خواهد يافت.

معاون عمليات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره تمهيدات کنترلی در روز بازی هم گفت: در گيت‌های ورودی اقدامات امنيتی و انتظامی صورت می‌گيرد که بر اساس آن از ورود افراد مشکوک و افرادی که اقدام به آوردن مواد محترقه به استاديوم می‌کنند، جلوگيری خواهد شد. همچنين ماموران پليس از طريق دوربين‌های ورزشگاه تماشاگرنماها را شناسايی کرده و با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

کريمی درباره احتمال به وجود آمدن بازار سياه بليت فروشی هم گفت: بليت فروشی از صبح روز بازی آغاز می‌شود که با توجه به ميزان بليت‌های در نظر گرفته شده احتمال راه افتادن بازار سياه کم است، اما اگر اين موضوع هم اتفاق بيافتد پليس با افراد خاطی به شدت برخورد خواهد کرد.

معاون عمليات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خاتمه اظهار اميدواری کرد اين مسابقه با کمترين برخورد و مشکل برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016