دوشنبه 26 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحریم‏ها گریبان فوتبال ایران را هم گرفت: فیفا حساب‏ ایران را بلوكه كرد، ایسنا

مدیرعامل باشگاه استقلال و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا به سوالاتی درباره بلوكه شدن حساب فدراسیون فوتبال ایران توسط فیفا پس از تحریم دولت آمریكا پاسخ داد.

*‌ قضیه بلوكه شدن حساب ایران توسط فیفا به كجا رسید؟
فدراسیون فوتبال از تمامی امكانات موجود و قوانین برای حل این مشكل استفاده می‌كند. به هر حال كار جوانمردانه‌ای نیست كه بخواهیم سیاست و ورزش را با هم قاطی كنیم. لابی‌های آمریكا در این تصمیم فیفا تاثیرگذار بوده و این تصمیم درستی نیست. اگر فیفا تحت تاثیر كشور دیگری چنین تصمیمی می‌گرفت، داد و فریاد آمریكا بلند می‌شد. جالب است كشوری كه شعار آزادی در جهان سر می‌دهد خودش چنین كارهایی می‌كند. اگر آزادی این است ما نمی‌خواهیم آزاد باشیم.

*‌ نكته‌ای كه وجود دارد اینكه فیفا خودش به دخالت نكردن دولت‌ها در فوتبال تاكید دارد. حالا چطور می‌شود فیفا چنین كاری را تحت تاثیر دولت آمریكا اتخاذ می‌كند؟
این كار فیفا در تناقض با این سیاست آنهاست. فكر می‌كنم فیفا هم دارد وارد این قضیه می‌شود تا مشكل را حل كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آمریكا یك میلیون دلار پولهای فدراسیون فوتبال ایران را توقیف كرد
مقامات امریكایی یك میلیون دلار از پولهای فدراسیون فوتبال ایران كه از طرف فیفا و كنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بود به حساب این فدراسیون واریز شود بلوكه كرد.

علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز با اعلام این مطلب به برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت وگو گفت: متاسفانه در این مورد حتی زور فیفا هم به مقامات امریكایی نمی رسد و پولهای فدراسیون فوتبال ایران در بانكهایی امریكایی توقیف شده است و ما از طریق وكیلمان پیگیر آزاد كردن یك میلیون دلار پولهای این فدراسیون هستیم.

علی كفاشیان همچنین درباره ادعای علی دایی مبنی بر اینكه اشتباهات داوری بازی دربی از اختلاف او با فدراسیون سرچشمه میگرد افزود: من این ادعای ایشان را رد میكنم ما به همه تیمها به خاطر اینكه متعلق به مردم هستند یكسان نگاه میكنیم كفاشیان درباره قرارداد دایی و رای كمیته استیناف هم گفت: این موضوع تمام شده است و رای كمیته استیناف تغییر نمیكند و در نتیجه پولی به اقای دایی بابت قراردادش بعنوان سرمربی سابق تیم ملی فوتبال نمی دهیم!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016