سه شنبه 27 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: سودای صعود از رياض به توکيو، ذوب آهن افتخاراتش را کامل می‌کند، مهر

فيناليست‌‎های دهمين دوره مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا در حالی روز چهارشنبه با برگزاری دو ديدار مشخص می‌شوند که تيم‌ ذوب آهن نماينده ايران در اين رقابت‌ها برای رسيدن به مسابقه نهايی فقط نياز به يک مساوی برابر الهلال در شهر رياض دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت از مرحله نيمه نهايی رقابت‌های فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا فردا چهارشنبه با برگزاری دو ديدار پيگيری می‌شود که در يکی از اين ديدارها تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان نماينده شايسته کشورمان در اين مسابقات، در شهر رياض برابر تيم الهلال عربستان صف‌آرايی خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم ذوب آهن در مرحله گروهی اين مسابقات با پشت سرگذاشتن تيم‌های قدرتمندی همچون بنيادکار ازبکستان، الاتحاد عربستان و الوحده امارات به عنوان تيم نخست گروهی که از آن به عنوان گروه مرگ ياد می‌شد، جواز حضور در مرحله حذفی اين دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

آنها در مرحله يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا برابر مس کرمان ديگر نماينده کشورمان در اين جام به پيروزی يک بر صفر دست يافتند و با حذف پوهانگ استيلرز کره جنوبی قهرمان دوره گذشته اين مسابقات در مرحله يک چهارم نهايی، قدرت و توانايی خود را به فوتبال آسيا نشان داده و به افتخارآفرينی برای فوتبال ايران و اصفهان در رقابت‌های باشگاهی قاره کهن ادامه دادند.

شاگردان ابراهيم‌زاده در مرحله نيمه نهايی حريف تيم قدرتمند الهلال عربستان شدند که در ديدار رفت در غياب مهدی رجب‌زاده بازيکنان تاثيرگذارشان، در اصفهان با يک گل اين تيم را شکست دادند، گرچه بازيکنان هجومی تيم اصفهانی فرصت‌های زيادی را در آن بازی از دست دادند تا از کسب پيروزی پرگل‌تر محروم شوند.

تيم ذوب آهن اصفهان در بازی روز چهارشنبه در ورزشگاه ملک فهد شهر رياض با يک تساوی به مرحله بعد صعود می‌کند، شکست يک بر صفر بازی را به وقت اضافه و ضربات پنالتی می‌کشاند، باخت با اختلاف يک گل (۱-۲، ۲-۳ و ...) حکم صعود اين تيم به فينال جام دهم را امضا می‌کند اما در صورت پيروزی الهلال با اختلاف بيش از يک گل، رياض پايان راه موفقيت‌های اين تيم اصفهانی خواهد بود.

البته مردان آهنين اصفهان با نمايشی قابل قبول در ديدارهای گذشته ليگ قهرمانان آسيا نشان دادند اين توانايی را دارند که نبرد بزرگ ورزشگاه ملک فهد رياض را هم با سربلندی به پايان رسانده و از سرزمين وحی جواز حضور در ديدار نهايی اين مسابقات که در شهر توکيو ژاپن برگزار می‌شود را کسب کنند.

ديدار نهايی دهمين دوره مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا روز شنبه ۲۲ آبان‌ماه (سيزدهم نوامبر) در ورزشگاه المپيک شهر توکيوی ژاپن برگزار می‌شود.

برنامه مرحله نيمه نهايی رقابت‌های فوتبال ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير است:
* سئونگنام ايلهواچونما کره جنوبی - الشباب عربستان، ساعت ۱۴، ورزشگاه سئونگنام
(ديدار رفت با برتری ۴ بر ۳ تيم الشباب به پايان رسيد)

* الهلال عربستان - ذوب آهن ايران، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه ملک فهد شهر
داور: روشن ايرماتوف از ازبکستان، کمک‌ها: رافائل الياسوف از ازبکستان و باخادری کوچکاروف از قرقيزستان، داور چهارم: والنتين کوالنکو از ازبکستان
(ديدار رفت با برتری يک بر صفر تيم ذوب آهن به پايان رسيد)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016