چهارشنبه 28 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسابقات جام حذفی: پرسپولیس با شکست نفت شهرآورد را فراموش کرد، مهر

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری پرگل برابر نفت محمودآباد به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد تا در این مرحله از رقابت‌ها برابر داماش گیلان صف آرایی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله پنج روز پس از شکست در شصت و نهمین شهرآورد پایتخت میزبان نفت محمودآباد بود تا نخستین دیدار خود در مسابقات جام حذفی را برگزار کند.

این دیدار که در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه آزادی برگزار شد در پایان به برتری 5 بریک شاگردان علی دایی انجامید تا این تیم با روحیه‌ای مضاعف مهیای ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




برای تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی خانگی که در حضور کمتر از 500 تماشاگر برگزار شد، اشپیتیم آرفی (3+45)، محمد نوری (46 و 55 - پنالتی)، امیرحسین فشنگچی (76) و هادی نوروزی (82) گلزنی کردند و تک گل تیم نفت را سید کریم موسوی در دقیقه 4+90 به ثمر رساند.

شاگردان دایی که در دیدارهای گذشته امتیازهای زیادی را در دقایق پایانی مسابقه از دست داده بودند، در مصاف با نفت محمودآباد نیز ترک عادت نکردند و بازهم در لحظات پایانی مسابقه دروازه شان باز شد.

قضاوت دیدار پرسپولیس تهران - نفت محمودآباد برعهده محمدرضا اکبریان بود. او در این بازی به غلامرضا رضایی از تیم پرسپولیس و امین قاسمی نژاد از تیم نفت محمودآباد کارت زرد نشان داد.

بدین ترتیب تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف داماش گیلان می‌رود. از آنجائیکه دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی میزبان نفت محمودآباد و سایپای البرز بوده‌اند، محل برگزاری دیدار آنها با قرعه کشی مشخص خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016