چهارشنبه 28 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملي فوتسال ايران سربلند از گروه مرگ خارج شدیم، مهر

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با ابراز خرسندی از صعود تیم ملی فوتسال کشورمان به مرحله دوم مسابقات جایزه بزرگ برزیل گفت: از گروه D این رقابت‌ها که گروه مرگ خوانده می‎شد، سربلند بیرون آمدیم.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: گروه ایران در مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل را گروه مرگ می‎خواندند؛ گروهی که تیم‌های قدرتمندی چون ایران، پرتغال، روسیه و گواتمالا در آن حضور داشتند. ما از این گروه توانستیم جواز صعود به مرحله دوم مسابقات را آنهم به عنوان تیم صدرنشین کسب کنیم، کاری که واقعا کار دشوار بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: از سرمربی تیم ملی فوتسال آرژانتین خواسته بودند، تیم‎های برتر مسابقات "گراند پریکس" را پیش‎بینی کند، او از تیم خود به عنوان تیم برتر یاد نکرده بود اما با تعریف و تمجید از تیم‎های ایران، پرتغال و روسیه پیش بینی کرده بود یکی از این سه تیم می‎تواند حتی فینالیست مسابقات شود. این نشان می‎دهد فوتسال ایران خود را به عنوان یک قدرت در دنیا مطرح و احترام دیگر تیم‌ها را متوجه خود کرده است.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: ما می‌توانستیم با یک نتیجه تساوی هم به مرحله دوم مسابقات گراند پریکس صعود کنیم اما برای برد به دیدار پرتغال رفتیم و با نمایشی خوب به این خواسته رسیدیم. رویارویی با آرژانتین برای ما خیلی بهتر از تقابل با اسپانیا بود به همین خاطر با تمام وجود برای صدرنشینی در گروه D مقابل پرتغال صف‎آرایی کردیم.

تربیان یادآور شد: بازیکنان ما تیم جوان و با انگیزه پرتغال را که با مربی جدید خود تیم‎های قدرتمند روسیه را شکست داده بود، با قدرت از پیش رو برداشتند تا در مرحله دوم با آرژانتین روبه‌‍رو شویم. فکر می کنم تیمی که بالاتر از پرتغال و روسیه به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جایزه بزرگ برزیل صعود کرده است، این توانایی را دارد که تیم آرژانتین را هم از پیش رو بردارد.

ترابیان با اشاره به شرایط جوی شهر آناپلیس برزیل که محل برگزاری مسابقات گراند پریکس برزیل است، گفت: دیدارها در این شهر برگزار می‏شود اما هتل ما در شهر "گویانا" است و ناچاریم در هوای بارانی شهر این دو شهر هر روز مسافتی 50 تا 60 کیلومتری را برای برگزاری دیدارهای خود طی کنیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تغییرات قوانین داوری را باعث غافلگیری بسیاری از تیم‎های حاضر در مسابقات جایزه بزرگ برزیل خواند و گفت: از آنجائیکه پیش از اعزام به برزیل بازیکنان تیم ملی ایران در کلاس‌های توجیهی داوری شرکت کردند، کمتر از دیگر تیم‌ها از تغییرات قوانین داوری لطمه خوردیم.

وی در بخش پایانی گفتگو با خبرنگار مهر از سفر تیم‎های روسیه و برزیل به ایران طی ماه‎های آینده خبر داد.

تربیان اظهارداشت: تیم ملی فوتسال روسیه در آبان‎ماه به تهران خواهد آمد و در روزهای پایانی سال نیز میزبان برزیل خواهیم بود. تنها انتظار ما از مسئولان ورزش این است که حداقل وعده‌هایی که آقای سعیدلو در دیدار با ملی‎‌پوشان فوتسال ایران دادند، عملی شود. ما اگر می‎خواهیم میزبان رویدادی چون جام جهانی باشیم باید امکانات اولیه فوتسال مان را بهبود بخشیم، کفپوش سالن 12 هزار نفری را ترمیم کنیم و ... . مطمئن باشید اگر نیازهای جامعه فوتسال برآورده شود، ورزشکاران این رشته می‎توانند انتظارات به حق جامعه ورزش را محقق کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016